خبرهای داغ:
واکنش سردار جزایری به تصویرسازی‌های غلط از وضعیت اقوام:

آقایان بجای سطحی نگری به فکر خدمت صادقانه باشند

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اقوام و مذاهب مختلف ایرانی با اتحاد و اتفاق حول محور نظام و رهبری به اعتلای کشور و ارزش‌های دینی، ملی و انقلابی می‌اندیشند و در این راه حماسه آفرین بوده‌اند.
کد خبر: ۸۵۰۰۰۰۲
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده قرارگاه جنگ نرم در واکنش به برخی اظهار نظرهای غیرواقعی و نسنجیده پیرامون وضعیت اقوام و اقلیت‌ها در کشور گفت: اقوام و مذاهب مختلف ایرانی با اتحاد و اتفاق حول محور نظام و رهبری به اعتلای کشور و ارزش‌های دینی، ملی و انقلابی می‌اندیشند و در این راه حماسه آفرین بوده‌اند.
وی افزود: اینکه برخی اشخاص در تلاش برای تصویرسازی غلط از وضعیت و مطالبات اقوام و اقلیت‌های مذهبی در کشور باشند اقدامی ناپسند است و زمینه‌های رضایت دشمنان ایران عزیز را فراهم آورند.

جزایری با بیان اینکه بین اقوام ایرانی هیچگونه بدبینی و اختلافی وجود ندارد، تصریح کرد: اقوام و طوائف ایرانی با هر نوع آئین و فرهنگی دژ مستحکم و پشتوانه اصلی نظام به شمار می‌روند و همواره آزادانه و مصمم در راه عزت و سربلندی کشور همت کرده و با برخورداری از حقوق شهروندی برابر، برای حضور و نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، امنیتی، دفاعی و اجتماعی نیز با هیچ مانعی رو به رو نبوده‌اند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به رضایتمندی اقلیت‌های مذهبی از میزان توجه نظام به حقوق و آزادی‌های مشروع آنان خاطرنشان کرد: مهاجرت اقلیت‌ها به مانند سایر ایرانیان امری عادی است که به دلایل مختلف بصورت متعارف و به مانند سایر کشورها در جریان است و سخن گفتن از آن به گونه‌ای که بخواهد آنرا پدیده‌ای غیر عادی جلوه دهد ظلم به اقلیت‌های عزیز و مستلزم نکوهش است.

فرمانده قرارگاه جنگ نرم افزود: اقوام، طوائف و اقلیت‌های مذهبی در طول 36 سال اخیر نشان داده‌اند که نسبت به توطئه‌های ضد انقلاب و دشمنان ایران اسلامی هوشیار و آگاه هستند و در مواقع خطر و تهدید از جمله آنچه در دوران جنگ تحمیلی پیش آمد، سلحشورانه به دفاع از مصالح و منافع ملی پرداخته‌اند.

وی در پایان تاکید کرد: بهتر است آقایان با پرهیز از سطحی‌نگری، انرژی خود را معطوف به راهبرد تقویت وحدت بین اقوام و مذاهب و خدمت صادقانه به مردم و نیز ایفای مسؤلیت‌های خطیر قانونی خود سازند و از ارائه تحلیل‌ها و تصویرهای غیر واقعی و گمانه‌های شخصی و اختلاف برانگیز پرهیز کنند و گفتمان رهبری را در این راستا نصب العین خود قرار دهند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها