خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء گفت: دوران هالیوود و ماهواره تمام شده است و دوران جدیدی شروع شده است، امروز جنگ تن به تن و فرد به فرد توسط وسائلی چون اینترنت و شبکه‌های اجتماعی آغاز شده است.
کد خبر: ۸۵۰۰۰۰۴
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، حاج حسین یکتا در آئین افتتاحیه طرح آفاق اندیشه دو که در سالن همایش دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد عنوان کرد: آنچه که امروز رصد می‌شود این است که جنگ سنگینی آغاز شده است و هر روز سخنان مقام معظم رهبری (مدظله) را بیشتر حس می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اینکه رهبرمان در سخنان خود اعلام می‌کنند که شبیخون، تهاجم، ناتو و اینکه رهبری می‌فرمایند «جنگ همه جانبه»، «جنگ نرم» و امسال نیز اعلام جهاد کردند و همه اینها نشان می‌دهد که جنگ نرم از جنس عجیبی است و مانند این است که روبه‌روی 700 تانک قرار گرفته‌ایم.

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء با اشاره به اینکه در زمان حساسی قرار داریم گفت: افرادی که در کانون‌های مساجد فعالیت می‌کنند آگاه باشند که جنگ، پیچیده‌تر شده است.

 وی افزود: یک زمان، جنگ بین ایران و عراق بود، یک زمان جنگ در مورد ولایت فقیه، معرفتی و بصیرتی بود در حالی که امروز موشک از نوع حجاب و عفاف، ازدواج، جمعیت، سبک زندگی و اعتیاد و دیگر مسائل اجتماعی به شهرها کشیده شده است.

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء بیان کرد: یک زمان، جنگ کند بود در حالی که امروز جنگ تندتر شده است و جریان‌ها به سرعت در جهان اتفاق می‌افتد.

یکتا با بیان اینکه امروز دوره تحولات سریع و فوری است، ابراز کرد: سرعت عالم برزخی و تندتر شده است، دشمن از یک سو در تنگنای عجیبی قرار دارد و از سوی دیگر مطالعه آنها در مورد ما آنقدر کامل است که از ما شهادت طلبی را گرفت و داعش را ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام فهمیدند که شهادت طلبی چیست و این تکنولوژی پیشرفته را از شیعیان گرفتند و بازنویسی و مهندسی معکوس کردند و به اهل سنت تزریق شده و گروه‌های تکفیری را ایجاد کردند.

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء تصریح کرد: دشمن به تمام ابزاری که امکان دارد راحت‌تر بتواند به ما ضربه بزند دست پیدا می‌کند، دشمن آیات و روایات را از ما بیشتر می‌داند، دشمن بیشتر از ما مرکز شیعه‌شناسی دارد و تمام تکنولوژی خود را به میدان آورده است.

یکتا با بیان اینکه دشمن 20 تا 30 درصد از امکانات خود را به نمایش گذاشته است عنوان کرد: سایت گوگل دائما از قرنیه چشمان هر یک از افراد عکس می‌گیرد و برای هر جوان یک پرونده ایجاد می‌کند و ذائقه‌سنجی می‌کند و سپس با مدیریت نگرش و نگاه، نیازسنجی و خوراک‌دهی می‌کند.

وی اظهار کرد: دوران هالیوود و ماهواره تمام شده است و دوران جدیدی شروع شده است، امروز جنگ تن به تن و فرد به فرد توسط وسائلی چون اینترنت و شبکه‌های اجتماعی آغاز شده است.

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء افزود: امروز جنگ چهره به چهره، نفر به نفر، قلوب به قلوب و عقول به عقول شروع شده است و در این جنگ بچه‌های مسجد در روبه‌رو ایستاده‌اند.

یکتا تصریح کرد: در این جنگ تن به تن، جوانان مساجد در خط مقدم چشم در چشم آنان و در برابر هیمنه آنان ایستاده‌اند و نقطه مهم این جوانان این است که در کنار مسائلی چون هیئت، زیارت، شهدا، اهل‌بیت (ع) و مسجد، حرکت‌های مثبتی انجام می‌دهند.

وی تأکید کرد: امروز بحث تصرف عقول و تغییر نگرش  و فکر است، امروز جوانان مسجد در خاکریز و خط مقدم هستند و جلوتر از آنان هیچ کس نیست.

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء با اشاره به اینکه امروز جوانان در مقابل جنگ با شیطان همراه قرار دارند، بیان کرد: امروز ما راهی جز راه شهدا نداریم و باید راه شهدا را ادامه دهیم.

یکتا ادامه داد: شهداء اتصال بین هر دو سما هستند، شهداء واسطه بین فیض الهی هستند، شهداء اتصال ما و بقیةالله هستند بنابراین ما باید به راه و سیره شهدا برویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها