خبرهای داغ:

سردبیر زیر بلیت آمریکا روزنامه به دنبال عملیات روانی!

یک روزنامه زنجیره‌ای که سردبیر آن به آمریکا پناهنده شده مدعی ائتلاف علی لاریجانی با اصلاح‌طلبان شد!
کد خبر: ۸۵۰۰۰۰۸
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، آفتاب یزد مدعی شد، چون رئیس مجلس زمان ریاست جمهوری احمدی‌نژاد دلخوری‌هایی داشته، بنابراین آماده‌ ائتلاف انتخاباتی با اصلاح‌طلبان است. این روزنامه مخالفت لاریجانی با استیضاح فرجی‌دانا و نقش‌آفرینی وی در موضوع انتخاب نماینده مجلس در هیئت نظارت بر مطبوعات را نشانه زاویه گرفتن لاریجانی از طیفی از اصولگرایان - که آفتاب یزد آنها را محافظه‌کار تندرو خوانده - دانسته است. آفتاب یزد همچنین به اظهارات جهانگیرزاده از نمایندگان نزدیک به لاریجانی استناد کرده مبنی بر اینکه «اصولگرایان معتدل از جمله آقای لاریجانی از گفت‌وگو با اصلاح‌طلبان ولایت‌مدار و میانه‌رو پرهیز نخواهند کرد.»
یادآور می‌شود «مجتبی-و» سردبیر آفتاب یزد که از فعالان فتنه 88 بود و تا مدت‌ها مهدی کروبی را بازی داده بود، پس از فرار از کشور در آمریکا پناهندگی گرفت و شروع به اهانت علیه مقدسات کرد و سرانجام اعلام کرد که دیگر مشاور کروبی نیست.
این نکته نیز گفتنی است که به هنگام ریاست لاریجانی بر صدا و سیما، وی یکی از آماج‌های اصلی حملات رسانه‌ها و سیاسیون مدعی اصلاح‌طلبی بود. با این حال چند سالی است که جریان نفاق جدید با هدف ایجاد بدگمانی و انشقاق در میان طیف‌های مختلف اصولگرا به خبرسازی‌هایی از این دست دامن می‌زند و با برجسته‌کردن اختلافات سلیقه‌ای می‌کوشد از این طریق پلی به سمت تجزیه قدرت اصولگرایان از یک طرف و احیای سازمان ورشکسته فتنه از سوی دیگر بزند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار