امام جمعه ابرکوه:

بزرگترین سیلی به گوش آمریکا را امام خامنه ای می نوازد/دستاورد اقتصاد مقاومتی؛ قطع وابستگی به در آمد نفت

امام جمعه ابرکوه: امروز در جبهه تقابل حق و باطل، روحانیون و علماء دین پیشتازند و با افتخار می گوئیم در جهان بزرگترین سیلی به گوش شیطان بزرگ آمریکا را امروزه مقام معظم رهبری (حفظه الله) می نوازد.
کد خبر: ۸۵۰۰۱۷۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، امام جمعه ابرکوه در بخش اول خطبه های خود به ادامه مبحث سبک و فرهنگ زندگی در سیره معصومین(ع) پرداخت و به فرهنگ زندگی منتظران اشاره کرد.

حسینی خاطر نشان کرد: در زمان ما بزرگترین  معجزه قرن یعنی پیدایش واستمرار انقلاب اسلامی صورت گرفت واین انقلاب فی نفسه مهمترین عامل تمهیدی برای ایجاد جامعه جهانی مهدوی است زیرا ممهدین،مردم ولایتمدار وشیعیان فداکار ومیثاق دار هستند که تا پای جان در دفاع از این آرمانهای ارزشی ایستاده اند.

خطیب جمعه ابرکوه در بخش دوم خطبه های خود، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم آذربایجان اظهار داشت: به فرموده ایشان 29 بهمن سالروز ابلاغ سیاست عملی اقتصاد مقاومتی می باشد و اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم یا غیرتحریم برای کشور ضروری است.
حجت الاسلام حسینی افزود: بنیه اقتصادی کشور باید به گونه ای باشد که ما برای تحریم ها و کاهش قیمت نفت، عزا نگیریم و دچار نگرانی نشویم. دستاورد اقتصاد مقاومتی؛ خروج از اقتصاد نفتی و قطع وابستگی کشور به در آمد نفت است.

حسینی با یادآوری روز روحانیت و دفاع مقدس و سالروز صدور حکم تحریم تنباکو عنوان کرد: نقش روحانیت در ادوار تاریخ مخصوصا در یک قرن گذشته، نقش بیدارگری، عزت طلبی و ظلم ستیزی بوده است. راز مخالفت رژیم طاغوتی شاه با روحانیت، آزادگی علماء دین و عدم نفوذ قدرت های داخلی و خارجی بود.

وی گفت: امروز هم وحدت اردوگاه استکبار و مزدوران تکفیریشان در تقابل با علماء راستین اسلام در همین است که چون علماء مرزداران حریم ایمان، عزت و آزادگی جامعه اسلامی هستند، نمیگذارند زیاده خواهان متجاوز ، اسلام سکولاریسم یا اسلام آمریکائی را ترویج کنند.

خطیب جمعه ابرکوه بیان داشت: تاریخ با افتخار می گوید ، اولین ندای مشروطه از حلقوم روحانیت و علماء بزرگ در آمد. مبارزه برای ملی شدن صنعت نفت و مبارزه با رژیم پهلوی و رهبری سیل بنیان کن ظلم ستم شاهی یعنی انقلاب اسلامی را نماد عینی روحانیت راستین یعنی حضرت امام (ره) عهده دار بود.

حسینی تاکید کرد: امروز هم به لطف خدا در جبهه تقابل حق با باطل و ایمان بر کفر روحانیون و علماء دین پیشتازند و با افتخار می گوئیم در جهان بزرگترین سیلی به گوش شیطان بزرگ آمریکا را امروزه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای حفظه الله می نوازد.

وی تصریح کرد: حمایت جانانه این ملت از حوزه و روحانیت به خاطر این است که این ورثه انبیاء در کوران امتحان به خوبی از عهده آزمون بر آمده اند و اگر شیخی هم شیطانی و سردمدار فتنه شد، مردم حساب این تشنگان قدرت را از این سلسله جلیله روحانیت جدا می دانند.

امام جمعه شهرستان خاطر نشان کرد: سر رشته دو مناسبت شوم کودتای رضاخانی و انفجار حرم امام عسکری(ع) یکی است و آن تقابل جبهه صلیبی و تکفیری با مصالح امت اسلامی می باشد. آمریکا و غرب در قبال مصالح امت اسلام هم قسم هستند و سلفی های تکفیری هم لشکریان ابلیس در عمل به این قسم هستند.

حسینی ادامه داد: تروریست های سلفی تکفیری همچون غده های سرطانی پیکره جهان اسلام را نحیف و نابود کرده و اینک لیبی را به لبه پرتگاه نابودی و وضعیت قرمز رسانده اند. زیرساخت های این کشور در معرض تهدید است و شرکت نفت لیبی از احتمال توقف صادرات نفت می گوید.

وی در پایان مطرح کرد: عبد الله الثنی نخست وزیر لیبی جامعه جهانی را مسئول وضعیت خطرناک این کشور معرفی کرده است. اینها لیبی را متشنج کرده اند تا پای ناتو را به این کشور باز کنند.

گفتنی است نمازگزاران پس از نماز جمعه جهت نزول باران و رحمت الهی نماز باران را اقامه و دعای طلب باران از صحیفه سجادیه را قرائت نمودند.
ارسال نظرات