طبق مصوبه مجلس:

بازپرداخت وام‌های دانشجویی صرف پرداخت مجدد وام به دانشجویان می‌شود

صددرصد وجوه اداره شده پرداختی از سال ۸۵ تا سال ۹۱ به صندوق رفاه دانشجویان، به عنوان کمک جهت افزایش سرمایه صندوق‌های رفاه دانشجویان تلقی شده و برای پرداخت مجدد به دانشجویان به مصرف می‌رسد.
کد خبر: ۸۵۰۰۱۸۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز پارلمان، بررسی لایحه بودجه سال 1394 کل کشور را ادامه دادند.

بهارستان‌نشینان در بند "ح" تبصره 13 ماده واحده مقرر کردند 100 درصد وجوه اداره شده پرداختی از سال 1385 تا سال 1391 به صندوق رفاه دانشجویان، وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان کمک جهت افزایش سرمایه صندوقهای رفاه دانشجویان تلقی می‌شود و وجوه حاصل از بازپرداخت وام‌های مذکور در قالب درآمد اختصاصی برای پرداخت مجدد به دانشجویان به مصرف می‌رسد.

وکلای ملت در بند "ط" این تبصره، به وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری(سازمان امور دانشجویان) و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اجازه دادند منابع ریالی حاصل از فروش ارزی که از منابع خارج از کشور در وجه دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج از کشور یا دانشگاه‌های محل تحصیل آنان پرداخت می‌شود را وصول و به حساب درآمد عمومی ردیف 160147 نزد خزانه‌داری کل کشور واریز کنند.


ارسال نظرات