به همت سامانه عفت مسابقه کتابخوانی «بصیرت و انقلاب اسلامی» با موضوع «مروری بر اسلام هراسی در غرب در مقابله با پدیده عفاف و حجاب» در یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۰۰۲۱۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، قاسمی مدیر سامانه جامع عفاف و حجاب بااعلام این خبر اظهار کرد: توجه به اصل حجاب، بخشی از شناخت واقعی اسلام در جوامع غربی است که اکنون در کانون هجمه فرهنگ ضد اسلامی غرب قرار گرفته است.
 وی افزود: بازشناسی اسلام واقعی در غرب، برای نجات اسلام از تهمت ها و بدعت ها، در پی توطئه ضدفرهنگی نشریه شارلی ابدو، در آستانه سالگرد انقلاب اسلامی ایران، درخواستی بود که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای،خطاب به تمام جوانان اروپا و امریکای شمالی که در معرض دریافت و شناخت نادرست از اسلام قرار داشتند، مطرح شد.
 مدیر سایت عفت ادامه داد: در این راستا برآنیم تا با ارائه تحلیلی از بازنمایی حجاب در غرب، مسئولیت خود را در حیطه فعالیت تخصصی اش ایفا کنیم.
 قاسمی اضافه نمود: علاقمندان جهت دریافت فایل مسابقه و ارسال پاسخ ها می توانند به نشانی www.effat.ir مراجعه نمایند.
 گفتنی است مهلت شرکت در مسابقه تا نهم اسفند ماه 93 بوده و مراسم قرعه کشی در روز 11 اسفند بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد شهید سید جلیل ساداتی واقع در میدان کاج صفاییه یزد برگزارشده و به 22 نفر از شرکت کنندگان که پاسخ صحیح را ارائه کرده باشند به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.
ارسال نظرات