ظریف اعلام کرد :

نیازبه حضورصالحی را درمذاکرات بسیار زیاد احساس می کنیم

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اینکه روی موضوعات توافق خاصی صورت نگرفته است،گفت: به مراحلی رسیده ایم که نیاز است فردی با اشراف کامل به موضوعات هسته ای درسطح دکتر صالحی در مذاکرات حضور داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۰۰۲۹۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج، محمد جواد ظریف ، وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور مذاکرات هسته ای با آمریکا به ژنو سفر کرده است صبح امروز در بدو ورود به دیدارهای روز گذشته معاونان با همتایان آمریکایی اشاره کرد و گفت: معاونان بحث های خوبی داشته اند، البته روی موضوعات توافق خاصی صورت نگرفته است .

وی درباره دلیل ورود رئیس سازمان انرژی اتمی به مذاکرات، افزود: به مراحلی رسیده ایم که نیاز است فردی با اشراف کامل به موضوعات هسته ای ایران در سطح دکتر صالحی در مذاکرات حضور داشته باشند.

ظریف با اشاره به حضور حسین فریدون در مذاکرات ،گفت: حضور جناب آقای فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور در گذشته هم مسبوق به سابقه بوده و از حضور ایشان برای هماهنگی با ریاست جمهوری و سران کشور استفاده می کردیم و در حال حاضر هم به این هماهنگی به شکل ویژه نیاز داریم.

وزیر امور خارجه در گفتگو با واحد مرکزی خبر با اشاره به اینکه  توافقی که ناقص  و مبهم باشد را نمی پذیریم، تأکید کرد:  به همین دلیل لازم است که برای رسیدن به توافق هر زمان که در خصوص موضوعی بحث می شود، این مسئله  را در نظر داشته باشیم که تا زمان رسیدن به یک توافق کامل هیچ توافق دیگری صورت نمی گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار