شهروندان منطقه ۱۱ شهرداری تهران اولین کاروان اعزامی شهرداری تهران به مناطق عملیاتی جنوب هستند.
کد خبر: ۸۵۰۰۳۱۳
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج،جلسه هماهنگی اعزام کاروان‌های راهیان نور با حضور مشاور شهردار تهران و مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس و مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران و مدیران کاروانها برگزار شد و شهروندان منطقه 11 شهرداری تهران اولین کاروان اعزامی شهرداری تهران به مناطق عملیاتی جنوب هستند.

در این جلسه که مدیران باغ موزه دفاع مقدس و مدیران امور ایثارگران مناطق شهرداری حضور داشتند ابتدا سردار جواد خضرایی مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس با تشکر از مساعدت امور ایثارگران مناطق شهرداری تهارن در اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرداری تهران اظهار داشت: به منظور بهره‌برداری و رفاه بهتر زائران، بازدید از یادمان های طلائیه و نهر خین جایگزین منطقه عملیاتیوالفجر 8 ( اروندکنار) و دهلاویه شد.

وی در ادامه از مدیران امور ایثارگران مناطق خواست سعی کنند از ثبت نام و اعزام مجدد شهروندان جلوگیری و تمام مساعی خود را معطوف به جذب افرادی کنند که تا کنون از این سفر معنوی محروم بوده‌اند.

در ادامه مهدی باقری مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران ضمن تشکر از همت باغ موزه دفاع مقدس برای اعزام کاروان‌های راهیان نور و تشکیل جلسه هماهنگی بیان داشت: امور ایثارگران مناطق شهرداری تهران با تمام ظرفیت در خدمت ثبت نام و اعزام مشتاقان به مناطق نور و مشهد الشهدا هستند.

ارسال نظرات