با حضور حاتمی‌کیا و حدادعادل

پنجم اسفند ماه برگزیدگان «من زنده‌ام» معرفی می‌شوند

مراسم اختتامیه مسابقه کتابخوانی «من زنده‌ام» با حضور مهمانان ویژه‌ای همچون غلامعلی حداد عادل و ابراهیم حاتمی‌کیا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۰۳۸۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج،در اختتامیه اولین دوره از مسابقه «کتاب و زندگی» که با محوریت کتاب «من زنده ام» برگزار می‌شود، چهره‌هایی از جمله غلامعلی حدادعادل، حجت‌الاسلام ابوترابی، ابراهیم حاتمی‌کیا، حجت الاسلام علی شیرازی، حجت الاسلام زائری، حجت الاسلام شهاب مرادی و جمعی دیگر از چهره‌های سیاسی، فرهنگی و هنری حضور خواهند داشت.

در این مراسم غلامعلی حدادعادل، حجت‌الاسلام ابوترابی و معصومه آباد سخنرانی خواهند کرد و میثم نیلی مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی در گزارشی به نحوه و چگونگی برگزاری این مسابقه خواهد پرداخت.

اولین دوره از مسابقات سراسری کتابخوانی «کتاب و زندگی» از اول محرم امسال (چهارم آبا نماه) آغاز شد و شرکت در آن تا ۱۹ دی - ۱۷ ربیع الاول مصادف با  میلاد پربرکت پیامبر اسلام (ص) مهلت داشت.

پیش از این و در ۱۹ بهمن قرعه کشی ۳۷۰ نفر از برندگان سکه طلا و سفر به عتبات و کارت های هدیه انجام شد و برگزیدگان مشخص شدند که در اختتامیه جشنواره برندگان جوایز اصلی مشخص خواهند شد

۷۰ هزارنفر  در اولین دوره این مسابقات با محوریت کتاب «من زند ه ام» شرکت کردند. تاکنون بیش از ۱۷۵ چاپ از این کتاب با شمارگان ۳۵۰ هزار جلد، از سوی انتشارات بروج به بازار عرضه شده است.

مراسم اختتامیه اولین دوره این مسابقات با محوریت کتاب «من زنده ام» نوشته خانم معصومه آباد سه شنبه پنجم اسفند در حوزه هنری برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات