مختارپور خبر داد:

تعطیلی کتابخانه‌های عمومی کشور در هفته اول سال آینده

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های کل کشور در یادداشت جدید خود، از تعطیلی تمام کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به دلیل تعمیرات و رسیدگی، در هفته اول سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۰۳۸۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در بیستمین یادداشت خود ضمن ابراز خرسندي از سفر اخيرش به بندرعباس، از تداوم اين سفرها و ديدار با كتابداران در هفته جاري خبر داد.

مختارپور در این یادداشت همچنین از تعطیلی تمامی کتابخانه های نهاد در هفته اول سال جديد، به دلیل انجام تعمیرات و رسیدگی به وضع کتابخانه ها خبرداد و گفت: نحوه فعالیت کتابخانه های عمومی کشور در هفته دوم سال آتی، به زودی از سوی معاونت اداری- مالی نهاد اعلام خواهد شد.

وی همچنین ضمن اشاره به بازدید سرزده خویش از کتابخانه های شهرستان بندرعباس، از فعالیت کتابداران که با وجود مشکلات به جا مانده از گذشته با روحیه ای تازه در عرصه فرهنگ خدمت می کنند، اظهار خرسندی کرد.

تلاش مجموعه نهاد کتابخانه ها برای تأمین بودجه لازم در سال ۱۳۹۴؛ میزان عیدی پرداختی به کتابداران مطابق مصوبه دولت؛ میزان وام های پرداخت شده به همکاران کتابدار از سوی صندوق وام نهاد، از دیگر مواردی بود که علیرضا مختارپور در یادداشت اخیر خود به آنها پرداخت.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در خاتمه با بیان اینکه کمیته بررسی شکایات آزمون سال ۱۳۹۱ به پایان کار خود نزدیک می شود، نوشته است: نتایج بررسی کمیته، قبل از پایان سال جاری و پس از تصویب در شورای اداری- استخدامی نهاد اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار