مسئول بسیج سازندگی شهرستان بهمئی گفت:در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری، حمایت از تولید ملی و رسیدن به خودکفایی از ابتدای امسال اقدام به اعطای تسهیلات اشتغالزایی در قالب تسهیلات اقتصاد مقاومتی کردیم .
کد خبر: ۸۵۰۰۴۷۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج / مسئول بسیج سازندگی شهرستان بهمئی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه بیاد کرد: بسیج سازندگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری، حمایت از تولید ملی و رسیدن به خودکفایی  از ابتدای امسال اقدام به اعطای تسهیلات اشتغالزایی در قالب تسهیلات اقتصاد مقاومتی  کرده است.

حجت الله جاوید گفت:بسیج سازندگی شهرستان بهمئی با همکاری شرکت نگار نصر استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 93 به 25 نفر از بسیجیان این شهرستان وام هایی در قالب تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت کرد که به هر کدام مبلغی بین 100 تا 200 میلیون ریال اهدا شد.

جاوید افزود: تسهیلات اقتصادمقاومتی به مشاغلی چون پرورش مرغ بومی،پرورش قارچ خوراکی،پرورش زنبور عسل و قالی بافی اختصاص یافت که طرح ها با کیفیت بالایی پیاده شد و منجر به اشتغال چند نفر از جوانان بیکار در شهرستان بهمئی شد.

وی گفت:بسیج سازندگی در سال 94 هم روند حمایت از طرح های اشتغال زایی تولیدی در قالب پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بسیجیان را در دستور کار دارد .

جاوید تصریح کرد: تنها دغدغه بسیجیان در این زمینه نبود بانک مهر اقتصاد در شهرستان بهمئی است که با رایزنی هایی صورت گرفته با مدیریت شرکت نگار نصر یاسوج امیدواریم این موافقت صورت گیرد و بسیجیان بتوانند به راحتی از تسهیلات اقتصاد مقاومتی بهره مند شوند.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بهمئی در پایان سخنان خود گفت: از مهندس رنجبر ،مسئول بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد و شرکت نگار نصر یاسوج  که در بحث پرداخت تسهیلات بانکی به بسیجیان شهرستان بهمئی و محرومیت زدایی این منطقه عنایت ویژه ای داشتند ،تقدیر و تشکر می کنم.

ارسال نظرات