فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی:

بلندترین گام تحقق اقتصاد مقاومتی، تکیه بر توان داخلی و رونق دادن به بنگاه های زود بازده تولیدی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی تکیه بر توانمندی های داخلی و رونق بخشیدن به بنگاه های زودبازه را راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این راستا اقدامات خوب انجام داد.
کد خبر: ۸۵۰۰۴۸۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج /امید علی شریعت نیا ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه در بهمئی اظهار داشت: باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و  تحقق شعار سال، ناحیه مقاومت بسیج بهمئی  با افزایش حمایت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی توانست گام های مفیدی را در این زمینه بردارد.

شریعت نیا گفت: بلندترین گام در تحقق اقتصاد مقاومتی تکیه بر توان داخلی و رونق  دادن به  بنگاه  های تولیدی زود بازده است که ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این راستا برنامه هاي متنوعی توسط بسيج سازندگي در بحث اقتصاد مقاومتي در دستور کار خود قرار داد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی افزود: فعاليتهاي دامداري، پرورش طيور، قالي بافي، پرورش زنبور عسل، پرورش قارچ خوراکی و فعالیت های کشاورزی از برنامه هاي اقتصاد مقاومتي سپاه و بسيج سازندگي در شهرستان بهمئی محسوب مي شوند که امسال توانستیم از این طرح ها حمایت کنیم.

وی افزود: بسیجیانی که طرح توجیهی راه اندازی بنگاه های تولیدی زودبازده داشته باشند می توانند با مراجعه به ناحیه مقاومت بسیج بهمئی و با همکاری بسیج سازندگی از مزایای تسهیلات بانکی با کارمزد پایین بهره مند شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی ادامه داد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و جهت حمایت از تولید داخلی وام های مشاغل خانگی در قالب  قالی بافی، پرورش دام و طیور، صنایع دستی ، خیاطی و کشاورزی پرداخت می شود  که تاکنون چندین نفر از بسیجیان نیز از این تسهیلات بهره مند شدند.

شریعت نیا افزود: ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در بخش محرومیت زدایی با تلاش بسیجیان در قالب اردوهای جهادی توانست در سطح شهرستان کارهای خوبی انجام دهد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در پایان سخنان خود تصریح کرد: طرح هاي اجرايي بسيج سازندگي در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی با هدف حمايت و توسعه توليدات بومی ، اشتغالزايي ،تشويق مردم در توليد محصولات خانگي و خودكفايي به خصوص در خانوارهاي روستايي  و در نهایت تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد. 
 

ارسال نظرات