طی پیامی از سوی فرمانده سپاه ناحیه باشت، از حضور گسترده مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان باشت در یادواره شهدای این شهرستان قدردانی شد.
کد خبر: ۸۵۰۰۴۸۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج در پیامی از سوی سروان پاسدار فرهاد کریمی نسب از حضور گسترده مردم در مراسم بزرگداشت شهدای شهرستان باشت در 28 بهمن 93 قدردانی شد.

در این پیام آمده است که درود و رحمت خداوند تبارک و تعالی بر مجاهدانی که علم رسالت و پاسداری از انقلاب را به دوش کشیده و پیروی از حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) را به شایستگی پاس‌داشته‌اند و سلام بر شهیدان شاهدی که مصداق بارز «صدقوا ما عاهدوا و لله علیه» گردیدند و با خون پاک خود درخت تنومند نظام جمهوری اسلامی را آبیاری کردند.

شهیدان پرچم‌های همیشه در اهتزاز بر فراز قله‌های رفیع عزت و شرف هستند که ریشه‌های مستحکم در ژرفای این سرزمین الهی دارند و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان  زنده نگه‌داشتن ایثار، گذشت، شهادت، وحدت کلمه، مقابله با ظلم و در نهایت پیروزی است.

وی صبر و بصیرت خانواده‌های معظم شهدا را بهترین نمونه در راه عملی الگوی اخلاق و معنویت اسلامی در بین اقشار مختلف و حاکمیت این روح الهی در سطح جامعه اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه باشت در پایان این پیام از حضور چشم‌گیر مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده‌های شهدا و مردم شهید پرور شهرستان باشت در مراسم یادبود 92 شهید این شهرستان تقدیر کرد.

ارسال نظرات