تجلیل ازتیم هوش‌سفید گچساران برای طراحی راکت فضایی

سرپرست و مربی جوان تیم هوش سفید گچساران از تجلیل این تیم در دانشگاه صنعتی شریف به خاطر موفقیت و کسب مقام کشوری در رشته راکت فضایی با قابلیت بازیابی محموله خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۰۴۹۶
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج / محمد کریمی‌پور اظهار کرد: تیم هوش سفید گچساران که جزء قوی‌ترین تیم‌های کشور در زمینه طراحی سامانه‌های هوافضایی کشور محسوب می‌شود، در مسابقات طراحی سامانه‌های هوافضایی دانشگاه صنعتی شریف - تهران که هفتم آذر برگزار شد موفق به کسب رتبه سوم شد.

وی افزود: آیلار ثبوتی‌زاده و یگانه نادری اعضای این تیم بودند که موفق به کسب مقام سوم مسابقات هوافضای کشور در رشته راکت فضایی با قابلیت بازیابی محموله شدند.

سرپرست و مربی جوان تیم هوش سفید گچساران از آیین باشکوه تجلیل از تیم هوش سفید این شهرستان در روز یکشنبه سوم اسفند ماه در تهران خبر داد و تصریح کرد: علل اصلی موفقیت این تیم در ابتدا تلاش و پشتکار و همچنین استعداد دانش‌آموزان گچسارانی و در کنار آن حمایت و پیگیری جدی سید ظهیرالدین پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان بوده است.

کریمی‌پور عنوان کرد: شرکت در مسابقات دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اردیبهشت‌ 94 برنامه بعدی تیم هوافضا گچساران است.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مادر یکی از این دانش آموزان
۰۸:۱۳ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
واقعا جای تقدیر داره. افتخار بزرگیه برای مردم گچساران. از تمام ارگانها خواهش میکنم حداقل با یک پیام تبریک ازشون تقدیر کنن. آقای زارع پور و دکتر تاجگردون !این بچه ها زحمتشونو کشیدند و نام آور گچساران بودند حالا دیگه نوبت شماست که ازشون تشکر و تقدیر کنید
آخرین اخبار