خبرهای داغ:
امام جمعه بجنورد گسترش عدالت را از شاخص های جامعه دینی دانست و نهادینه شدن فرهنگ احسان و نیکوکاری را در بین مردم ضروری خواند.
کد خبر: ۸۵۰۰۵۲۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در مراسم افتتاح نمایشگاه فروش نوروزی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی که امروز در محل بازار روز امام رضا علیه السلام بجنورد انجام گرفت، با تاکید بر رعایت عدالت در بین اقشار مختلف جامعه، گفت: رعایت عدالت باید در همه ابعاد اعم از توزیع و مصرف و سایر ابعاد در بین همه مردم صورت گیرد.

 

وی همچنین گسترش عدالت را از شاخص های جامعه دینی دانست و بر توزیع عادلانه امکانات، برنامه ریزی ها و قانون برای همه مردم تاکید کرد.

 

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه باید در یک جامعه دینی هر کسی به حق خود برسد، از مسئولان خواست در توزیع امکانات بر این مقوله توجه جدی داشته باشند.


وی نهادینه شدن فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه را نیز خواستار شد و بیان داشت: باید زمینه احسان و کمک نیکوکاران و خیرین در جامعه گسترش یابد.

 

مجید پورعیسی، معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری خراسان شمالی نیز در این مراسم راه رونق کسب و کار در بین نیازمندان توسط این نهاد را مطلوب خواند و گفت: باید مجریان طرح ها برای تولیدات خود برند مناسب داشته باشند.

 

وی متذکر شد: با برندسازی تولیدات طرح های اشتغال با نام تولید کنندگان آنها به فروش می رسد و زمینه رونق کسب و کار انها فراهم می شود.

 

وی با اشاره به وجود محرومیت در این استان، خاطرنشان کرد: باید به مناطق محروم این استان به ویژه در مناطق روستایی توجه ویژه ای شود چرا که خانوار های محروم در مناطق روستایی مظلوم واقع شده اند.


پورعیسی بر فروش بهترین تولیدات در این نمایشگاه توسط مددجویان تاکید کرد و بیان داشت: متاسفانه فروش تولیدات و محصولات مانده از مهمترین آفات این گونه نمایشگاه ها است که باید مورد نظارت مسئولان مربوطه قرار گیرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها