برگزیدگان جشنواره ادبی انتخاب کتاب سال حبیب غنی‌پور از بنیاد شعر و ادبیات داستانی هدایایی نقدی دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۰۰۵۳۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج،برگزیدگان جشنواره ادبی انتخاب کتاب سال حبیب در هر بخش دو میلیون تومان و تقدیرشدگان نیز یک میلیون تومان از بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان هدیه دریافت خواهند کرد.

مهدی قزلی، مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، در مورد تقدیر از برگزیدگان این جشنواره گفت: ما خود را متعهد می‌دانیم از جشنواره‌ای به قدمت، سلامت و خاستگاه جشنواره حبیب بیش از این‌ها حمایت کنیم. اما از آن جا که شورای نویسندگان مسجد جوادالائمه(علیه السلام) اعلام کرده است حمایت‌ها را به سمت برگزیدگان و کتاب‌های برگزیده ببریم، هدیه ما به برگزیدگان و تقدیرشدگان تعلق خواهد گرفت.

مهدی قزلی گفت: انتخاب‌های یک نهاد مردمی و مسجدی، با گروه نویسندگانی که در کار انتخاب‌ها هستند، کتاب‌ها را قابل اعتماد می‌کند و من در هر مسئولیتی که باشم از جشنواره‌هایی مردمی و مسجدی حمایت خواهم کرد. این را وظیفه خود می‌دانم تا امکانات بنیاد را به سمت توسعه و گسترش ادبیات سالم و متعالی که خاستگاهش مساجد یا نهادهایی مردمی و دینی است، ببرم.

پیشتر از این مهدی قزلی زمانی که مدیریت دفتر آفرینش‌های ادبی سازمان فرهنگی و هنری تهران را بر عهده داشت، آمادگی مجموعه تحت مدیریتش را برای حمایت از این جشنواره اعلام کرده بود.

جشنواره حبیب که روز 11 اسفند ماه سال جاری کتاب‌های برگزیده جشنواره چهاردهم‌اش را در مسجد جوادالائمه در چهار بخش کودک، نوجوان،ادبیات انقلاب و دفاع مقدس و همین طور بخش رمان بزرگسال با موضوع آزاد معرفی می‌کند.

ارسال نظرات