استاد و مفسر قرآن:

با مشی و مرام باید دیگران را جذب کنیم/ مردم از حرف خسته شده اند

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، در جمع مسئولین و مدیران و کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: مردم از حرف خسته شده اند و به دنبال عمل هستند.
کد خبر: ۸۵۰۰۵۳۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ استاد مفسر قرآن کریم، ضمن توصیه آحاد جامعه به استفاه بهینه از وقت و پرهیز از اسراف در زندگی روزمره، تأکید کرد: انسان همواره در معرض خطر است.

حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، افزود: مطالعه هفته ای حداقل یک کتاب و درک تفسیر یک آیه از عوامل مؤثر در ارتقای بصیرت انسان می باشد.

وی، ادامه داد: کسانی که با برخورد مسلمان شده اند، بیش از آنهایی هستندکه با استدلال و منطق مسلمان شده اند.

استاد اخلاق و دانشمند خطیب، به پژوهش پزشکان و متخصصان در زمینه راههای ارتقای انگیزه و علاقه افراد به رفتاری خاص اشاره کرد و گفت: اگر ببنید کسی با اشتها غذا می خورد، شما هم به اشتها می آیید ولی اگر این غذاخوردن فرد با اشتهای تصنعی باشد، انگیزه ای در شما به وجود نمی آورد.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، از مردم، در مردم و با مردم بودن را راهکار اصلی تأثیرگذاری بر آنان دانست و گفت: پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم ؛ رسول منهم، رسول فیهم و والذین معهم بود و برای تکمیل مکارم اخلاق مبعوث شد.

وی، با اشاره به اینکه مردم از حرف خسته شده اند و دنبال عمل هستند، تأکید کرد: باید با برخورد و سبک زندگی اسلامی و در عمل خود را نشان بدهیم.

گفتنی است: دوره بصیرت مسئولین، مدیران و کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به مدت چهارروز در مرکز تعالی کوثر شهر مقدس قم برگزار شد.

ارسال نظرات