مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، ثبت‌نام دومین کارگاه تولید نمایش از ایده تا اجرا را آغاز کرد.
کد خبر: ۸۵۰۰۵۶۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج،دومین کارگاه تولید از ایده تا اجرا با هدف کشف و تربیت استعدادهای جوان و نیز تولید نمایشی هم‌راستا با موضوعات مورد توجه حوزه هنری در تابستان سال 94 برگزار می‌شود.

هنرجویان این کارگاه، پس از تعیین صلاحیت در آزمون ورودی، ثبت‌نام خواهند شد.

در کارگاه تولید از ایده تا اجرا، دوره‌های بازیگری، تربیت حس، پانتومم، حرکت، تنفس و صدا زیر نظر مدرسین مجرب مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با هنرجویان تمرین و کار می‌شود.

ثبت‌نام متقاضیان برای حضور در آزمون عملی این کارگاه از ابتدای اسفندماه 93 آغاز می‌شود و تا نیمهٔ خرداد ماه سال 94 ادامه خواهد داشت.

زمان برگزاری کارگاه تولید نمایش از ایده تا اجرا به مدت سه ماه از پایان خرداد تا پایان شهریورماه 94 است و پس از پایان این دوره، نمایش تولید شده توسط هنرجویان در صورت کسب صلاحیت و کیفیت لازم، بعد از اجرای عمومی در یکی از تماشاخانه‌های حوزه هنری، به دبیرخانه‌ بیست و چهارمین جشنواره‌ سراسری تئا‌تر سورهٔ ماه معرفی خواهد شد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌‌های 84172413 و 88895053 تماس بگیرند یا به مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری به نشانی خیابان استاد نجات‌الهی، خیابان سمیه، روبه‌روی خیابان پورموسی، ساختمان مرکزی حوزه هنری، طبقهٔ چهارم مراجعه کنند.

ارسال نظرات