رئیس سازمان صدا و سیما به پیشنهاد معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی «سید تقی سهرابی» را برای مدت سه سال به سمت مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس منصوب کرد.
کد خبر: ۸۵۰۰۶۰۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج،سیدتقی سهرابی که مدرک کار‌شناسی ارشد ارتباطات دارد پیش از این مشاور رئیس سازمان و مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما بوده است.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز فارس سابقه بیش از دو دهه فعالیت در بخش‌های مختلف صدا و سیما در تهران و مراکز استان‌ها دارد.

عضو شورای معاونان سازمان صدا و سیما، عضویت در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، مدیریت ارتباطات و تولید حوزه ریاست صدا و سیما، معاونت اطلاعات و اخبار مراکز خراسان (قبل از تقسیم) و آذربایجان غربی، مدیریت تامین و پخش سیمای مراکز آذربایجان غربی و لرستان و مدیر دفتر خبری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شمال عراق در ایام تهاجم آمریکا به عراق از جمله مسئولیت‌های وی بوده است.

سهرابی علاوه بر فعالیت در صدا و سیما، همکاری مستمری با دستگاه‌های فرهنگی، هنری به ویژه مطبوعات و خبرگزاری‌ها داشته و مقالاتی از وی در برخی مطبوعات با گستره انتشار ملی و محلی چاپ شده است.

وی در مدت خدمت خود در چند مرحله به عنوان مدیر و کارمند نمونه انتخاب شده است که از جمله می‌توان به موفقیت‌های او در جشنواره تولیدات صدا و سیمای استان‌ها در شیراز (1376) به عنوان گوینده بر‌تر و یزد (1383) به عنوان مدیر خبر بر‌تر در بین مراکز استان‌ها و برگزیده بخش برترین‌های مدیران کل روابط عمومی کشور (1392) اشاره کرد.

مراسم تودیع محمدباقر کشفی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است و معارفه سهرابی امروز دوشنبه چهارم اسفند در صدا و سیمای مرکز فارس برگزار می‌شود.
ارسال نظرات