پخش تله فیلم «بارون با بارون فرق داره» از شبکه «شما»

فیلم تلویزیونی «بارون با بارون فرق داره» دوشنبه از شبه «شما» پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۰۶۱۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، تله فیلم «بارون با بارون فرق داره» با موضوع اجتماعی و به کارگردانی و تهیه کنندگی کامبیز کاشفی دوشنبه 4 اسفند ساعت 23 ازشبکه «شما» پخش می‌شود.

بنا بر این گزارش، این فیلم تلویزیونی در صداوسیمای مرکز گیلان تولید شده و داستان آن در مورد تیمور سارقی است که سعید را برای سرقت کیسه‏ای حاوی شی ای با ارزش از گاوصندوق ‏خانه‏ای اجیر کرده است. سعید کیسه را بر می‏‌دارد، اما وانمود می‏کند آن را ندیده است. این مسئله موجب درگیری این دو می‏شود و طی آن ظاهراً سعید با ضربه‏‌ای تیمور را می‏‌کشد.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از: نویسنده فیلمنامه: مصطفی سیرتی/ کارگردان و تهیه کننده: کامبیز کاشفی/ ناظر کیفی: بهرام قوی‌بنیه/ مجری طرح و مدیر تولید: کامران کاشفی/ مدیر تصویربرداری: حسن‌ علی اسدی/ صدابردار: علیرضا افخمی/ دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: آزاده نوربخش/ دستیار اول تصویربردار: مرتضی صفدری/ دستیار دوم تصویربردار: حمید حسن زاده/ طراح گریم: علیرضا جوادپور/ طراح صحنه و لباس: کیان کاشفی/ دستیاران کارگردان: مصطفی قدیری، رضا جوشنی/دستیاران تصویربردار: هومن سعیدی، امیرحسین واحدی، محسن استیری/ دستیار صحنه و لباس: سینا فیض/ دستیار گریم: مرضیه بردبار/ مدیر تدارکات: شهرام جعفری/ عکاس: فرخنده شعبانی/ بازیگران: کامبیز کاشفی، حسین توشه، فرج الله گل‌سفیدی، وحید محبوب‌بشری، حبیب پورسیفی، محمدعلی فرمند، عارفه صفرزاده، نیما رهایی، محمدرضا قلی‌پور. «دردسر» را کامبیز کاشفی به سفارش شبکه باران استان گیلان تهیه و کارگردانی‌ می‌کند.

ارسال نظرات