جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور گفت: شهدا سرمایه‌هایی هستند که کشور را در مقابل تهدیدات و جنگ‌های دشمن بیمه کردند که باید تمام تلاش خود را برای آشنایی جوانان با شهدا و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس انجام دهیم
کد خبر: ۸۵۰۰۶۹۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج /سید فتح‌محمد حسینیان در جلسه هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور که با حضور رؤسا و معاونین فرهنگی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، از برگزاری باشکوه کنگره 74 شهید دانشجوی استان قدردانی کرد و گفت: برگزاری باشکوه این کنگره‌ها برکات زیادی دارد که این برکات می‌توانند دفاع محکمی در خصوص تهدیدات پیش‌روی نسل جوان باشند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد استفاده از گنجینه دفاع مقدس را بهترین راه مقابله با تهدیدات دشمنان دانست و گفت: دفاع مقدس پر بود از رشادت‌، ایثارگری و ایستادگی‌ رزمندگان که استفاده از این گنجینه بزرگ و عظیم بهترین راه و روش مقابله با تهدیدها، تحریم‌ها و جنگ‌ نرم دشمنان است.

وی تصریح کرد: اهمیت موضوع راهیان نور در سخنان مقام معظم رهبری است که ایشان در دیدار با مسئولان کاروان راهیان نور فرمودند نباید اجازه داد هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود.

این مسئول اضافه کرد: به‌فرموده مقام معظم رهبری نخبگان با شناساندن این ذخیره و حماسه اجازه ندهند دفاع مقدس دستخوش فراموشی و تغییر شود.

حسینیان با بیان اینکه دشمنان در تلاش برای تغییر جنگ تحمیلی هستند، افزود: اردوی راهیان نور هم یک سنت و حسنه است که یاد رزمندگان دفاع مقدس را برای همیشه زنده نگاه می‌دارد و هم زمینه آشنایی جوانان ما را با هشت سال دفاع مقدس فراهم می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اردوی راهیان نور دانشجویی از 9 تا 28 اسفند‌ماه صورت می‌گیرد که از تمام ظرفیت سپاه برای اعزام دانشجویان دانشگاه‌های استان به مناطق جنگی استفاده می‌کنیم.

وی بیان کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس تا پای جان خود در برابر رژیم تا دندان مسلح عراق ایستادند و به دفاع از کشور برخاستند پس نباید با فراموشی آنچه در هشت سال دفاع مقدس گذشت زمینه را برای حضور دشمن فراهم کنیم.

این مسئول اضافه کرد: شهدا سرمایه‌هایی هستند که کشور را در مقابل تهدیدات و جنگ‌های دشمن بیمه کردند که باید تمام تلاش خود را برای آشنایی جوانان با شهدا و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس انجام دهیم.
ارسال نظرات