درج خاطرات یک محکوم امنیتی در روزنامه ی مجوزدار داخلی!
انتشار یادداشت این زن فتنه گر در روزنامه ای مجوردار و جلوی چشم دستگاه های نظارتی صورت گرفته است!
کد خبر: ۸۵۰۰۹۱۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
خبرگزاری بسیج - گروه اخبار ویژه
فخرالسادات محتشمی‌پوردر روزنامه ی شرق، ضمن تمجید از صدای «محمد اصفهانی»، نوشت :« آری، محمد اصفهانی من را یاد روزهای انقلاب و جنگ می‌اندازد. یاد روزهای خوب باهم‌بودن. روزهایی که درب خانه‌هایمان به روی هم باز بود و برای استقبال از یکدیگر اعتقاداتمان شخم زده نمی‌شد! روزهایی که دختر کم‌حجاب! همسایه نیز به اندازه من که چادر به سر داشتم- بدون آنکه احساس برتری نسبت به دیگران داشته باشم- دغدغه آزادی و استقلال داشت.»

گفتنی است وی عضو جبهه ی برانداز مشارکت و همسر مصطفی تاجزاده از محکومان کودتای آمریکایی – اسراییلی است. او که از حامیان کودتای مخملی در ایران است ، در آشوب های جنبش فتنه گر سبز در ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ دستگیر شد.

او بارها در دفاع از خود و همسرش اتهامات و افتراهایی را علیه نظام اسلامی بیان داشته است . این زن فتنه گر حماسه ی 22 خرداد سال 88 ملت ایران را «کودتای انتخاباتی» نامید و همچنین گفته بود :«رژيم ستمشاهي! شرايط بهتري براي زندانيون سياسي داشت» !! محتشمی پور دادگاه های برگزار شده برای رسیدگی به جرایم فتنه گران و کودتاچیان سال 88 را نیز «دادگاه های فرمایشی» خوانده بود!

انتشار یادداشت این زن فتنه گر که بارها با اتهامات دروغین و تهمت به حکومت اسلامی دشمنی اش با نظام را به اثبات رسانده است، در روزنامه ای مجوردار و جلوی چشم دستگاه های نظارتی صورت گرفته است!

ارسال نظرات