خبرهای داغ:
معاون بررسی و تأیید محتوای محصولات فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) تأکید کرد
معاون بررسی و تأیید محتوای محصولات فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) با اشاره به حضور 130 نفر از بسیجیان در کارگاه تأیید محتوای محصولات فرهنگی بر ضرورت شناخت فرهنگ و ارتقای سواد رسانه‌ای در جامعه تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۰۰۹۶۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۴

علی‌اصغر نادری امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری کارگاه تأیید محتوای محصولات فرهنگی در همدان اظهار داشت: در سال‌های گذشته این کارگاه‌ها در سطح محدود و با حضور مسئولین دفاتر تأیید محتوا در شهرستان‌ها و مسئولین فرهنگی اقشار بسیج برگزار می‌شد.

وی افزود: در جلسه‌ای مقرر شد کارگاه‌های تأیید محتوای محصولات فرهنگی بسیج در راستای ارتقای سواد رسانه‌ای متولیان فرهنگی در مجموعه سپاه در سطح بالاتر و با حضور مسئولین فرهنگی و مسئولین نمایندگی سپاه شهرستان‌ها و مسئولین فرهنگی اقشار بسیج برگزار شود.

معاون بررسی و تأیید محتوای محصولات فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) تصریح کرد: کسی که کار فرهنگی می‌کند باید رسانه و مطبوعات، فرهنگ، فضای مجازی، سایبر و... را خوب بشناسد تا بتواند به درستی تجزیه و تحلیل‌ کند.

وی ادامه داد: در این راستا، امسال کارگاه بررسی و تأیید محتوا با حضور فرماندهان، مسئولین نمایندگی، مسئولین سازمان‌های اقشار بسیج، معاونت‌های اقشاری بسیج و مسئولین فرهنگی و نظارت و تأیید محتوا برگزار شد.

نادری با بیان اینکه این کارگاه در دو بخش برگزار شد، تصریح کرد: طی نظرسنجی از شرکت‌کنندگان حدود 90 درصد درخواست برگزاری مجدد این نوع کارگاه‌ را داشتند.

وی ابراز داشت: در نظر داریم در سال آینده نیز این کارگاه‌ها را در سطح شهرستان‌ها و با حضورفرماندهان و بسیجیان حوزه‌ها برگزار کنیم تا به صورت تدریجی بخش فرهنگی و سواد رسانه‌ای تا پایه مقاومت شهری و روستایی گسترش پیدا کند.

معاون بررسی و تأیید محتوای محصولات فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) خاطرنشان کرد: هدف از این اقدام پیگیری جهاد فرهنگی مورد تأکید مقام معظم رهبری و عمل به آن است.

وی با تأکید بر شناخت فرهنگ در جامعه و ارتقای سواد رسانه‌ای گفت: اگر این امر اجرایی شود و آحاد مردم نیز وارد کار شوند در واقع گام مؤثری برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن برداشته‌ایم.

نادری با اشاره به حضور 130 نفر در کارگاه اخیر عنوان کرد: در پایان بعد از اتمام دوره و برگزاری آزمون برای شرکت‌کنندگان گواهی صادر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات