رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در لایحه بودجه سال 94 بخش قابل توجهی را به بودجه دفاعی کشور اختصاص داده و مجلس نیز رقمی قابل توجه به بودجه دفاعی افزوده است.
کد خبر: ۸۵۰۱۰۱۲
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج ، علی لاریجانی سه شنبه شب در بدو ورود به فرودگاه بندرعباس در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفر خود به استان هرمزگان، عنوان کرد: در شرایطی که مجلس شورای اسلامی مشغول بررسی بودجه 94 است این سفر فرصت مناسبی است تا مروری بر وضعیت استان هرمزگان داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این سفر کمک به استان هرمزگان در تنظیم بودجه سال آینده کشور مورد بررسی قرار می گیرد.

لاریجانی تصریح کرد: با توجه به شرایط منطقه ای لازم است تا توجه خاصی به نیروهای مسلح صورت گیرد و بر این اساس دولت در لایحه بودجه سال 94 بخش قابل توجهی را به بودجه دفاعی کشور اختصاص داده و مجلس نیز به طور جدی به این بودجه توجه داشته و رقمی قابل توجه به بودجه دفاعی افزوده است.

وی خاطرنشان کرد: توجه به بودجه دفاعی و اقتدار نیروهای مسلح موجب تضمین امنیت پایدار در منطقه می شود که در این سفر تلاش می کنیم این مسئله از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی سه شنبه شب با استقبال جاسم جادری استاندار هرمزگان و سایر مسئولان استانی وارد بندرعباس شد.

ارسال نظرات