مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ضمن تجلیل از مهندسان این شرکت، گفت: نقش مهندسان صنعت نفت نقشی بی‌بدیل در اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۵۰۱۲۰۳
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۲
امین محمدی به همراه جمعی از مدیران نفتی به مناسبت 5 اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس از مهندسین این شرکت تجلیل کرد.
وی با حضور در ادارات نگهداری و تعمیرات و عملیات با اهدای شاخه گلی ضمن تبریک این روز و تقدیر از زحمات مهندسین و تلاشگران عرصه نفت شهرستان، اظهار کرد: توجه ویژه به نقش والای مهندسان با نامگذاری روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان شخصیتی نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی نشان از اهمیت نقش این تلاشگران دارد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به تاریخ حضور ارزشمند جامعه مهندسین در کشور، تصریح کرد: زحمات و فعالیت این قشر تلاشگر با به حرکت درآوردن موتور محرک اقتصاد کشور در بخش‌های مختلف عمران، صنایع و معادن، کشاورزی، فناوری و اطلاعات و ... امری انکارناپذیر است.
محمدی ادامه داد: مهندسان با وجود تحریم‌ها، نقش بسزایی در صادرات خدمات مهندسی، انتقال مهارت و دانش فنی خود در برنامه‌های اجرایی مختلف دیگر جوامع داشته و با تلاش و خلاقیت خود تحریم‌ها را بی اثر و تبدیل به فرصتی جهت سربلندی و پیشرفت و موفقیت کشور کردند.
ارسال نظرات