خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان اسفراین از آغاز زرمایش الی بیت المقدس در اسفراین خبرداد.
کد خبر: ۸۵۰۱۲۷۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ حمید معین، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسفراین در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: رزمایش الی بیت المقدس 7 و 8 اسفندماه با مشارکت گردان های بیت المقدس بسیج در پادگان قدس اسفراین و شهر صفی آباد برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور  ده هزار بسیجی در این رزمایش افزود: این رزمایش با حضور اقشار بسیجی در محورهای رزمی عملیات، تاکتیکی عملیات، برنامه های فرهنگی ،پشتیبانی و کار خدماتی به کار گیری می شوند تا فضا و بستر مناسب را فراهم نمایند.

وی در خصوص اهداف این رزمایش اظهار کرد: نمایش توان دفاعی و توانمندی های دفاعی عزیزان بسیجی، ارتقای آمادگی رزمی بسیجیان از مهم ترین اهداف این رزمایش است.

وی اظهار کرد: افزایش دانش و مهارت های تخصصی آموزش از دیگر اهداف این رزمایش می باشد. 

وی در خصوص سرآمدی جمهوری اسلامی ایران گفت:در کشور های حاشیه ای و منطقه ا ی و بین المللی یک چیز جمهوری اسلامی را سرآمد کرده است که آن ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.

معین خاطر نشان کرد: آحاد بسیجیان ولایت مداری خویش را در الی بیت المقدس به رخ جهانیان خواهند کشید.

وی در خصوص رزمایش گفت : ایست و بازرسی در معابر وصولی شهر صفی آباد و اسفراین و تمرین کمین و ضد کمین، عملیات تاخیری امداد و نجات، پدافند غیر عامل در شهر اسفراین و صفی آباد و دفاع کوی برزن و جلوگیری از اغتشاشات و عملیات تاخت در شهر صفی آباد از محورهای این رزمایش است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها