امام جمعه موقت بهاباد

پیام رزمایش پیامبر اعظم(ص) صلح برای منطقه است

حجت الاسلام محمدعلی اخوان بهابادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بهابادگفت :دشمنان باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشوری سر جنگ ندارد و تمام این رزمایش‌ها جنبه دفاعی است.
کد خبر: ۸۵۰۱۴۶۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری بسیج  از بهاباد، حجت الاسلام محمدعلی اخوان بهابادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بهاباد، با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص) 9 نیروی دریائی سپاه پاسداران در تنگه هرمز و خلیج فارس، اظهار داشت:  این رزمایش توسط نیروی دریائی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنگه هرمز ودر خلیج فارس آغاز شد.
وی افزود: در این رزمایش پرتاب موشک‌های ساحل به دریا و کروز و بالستیک و منهدم‌کردن ماکت هواپیمابر آمریکائی مورد آزمایش قرار گرفت که موفقیت‌آمیز بود و مورد بازتاب رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت.
امام جمعه موقت بهاباد به پیام این رزمایش اشاره کرد و گفت: پیام این گونه رزمایش‌ها، صلح و امنیت برای کشور‌های منطقه و نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی به دشمنانی است که شاید در خیال خود هجمه و حمله نظامی علیه جمهوری اسلامی را می پرورانند.
اخوان ادامه داد: این رزمایش‌ها نشان دهنده قدرت دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشوری سر جنگ ندارد و تمام این رزمایش‌ها جنبه دفاعی است.
وی تاکید کرد: اگر دشمنان حماقت و ابلهی کنند و بار دیگر بخواهند هجمه نظامی داشته باشند، جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح آن با تمام توان و قدرت حمله نظامی دشمن را سر کوب می‌کنند.
امام جمعه موقت بهاباد با اشاره به هشتم اسفند سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی به فرمان شهیدان بزرگوار رجائی و باهنر، افزود: این دو شهید بزرگوار احساس کردند که در نظام جمهوری اسلامی ایران باید به تربیت دانش‌آموزان و نسل جوان بهاء بیشتری داده شود.
وی عنوان کرد: آموزش و پرورش، پایه و اساس توسعه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جامعه است، زیرا هرگونه توسعه، ریشه در توسعه "نیروی انسانی" دارد که در آموزش و پرورش و آموزش عالی اتفاق می‌افتد و هرچه پوشش تعلیم و تربیت رسمی در جامعه‌ای محدودتر و ناقص‌تر، و یا سطحی‌‌تر باشد، آن جامعه فرصت کمتری برای پیشرفت علمی، رفاه اقتصادی، و رقابت سیاسی در اختیار دارد.
امام جمعه موقت بهاباد عنوان کرد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان علیه جوانان ودانش آموزان، باید نسل جوان و نوجوان خود را در برابر این حرکات دشمن مصون کنیم، تربیت دینی دانش‌آموزان باید با قدرت تبیین حقایق دین و پاسخگویی به شبهات همراه باشد.
اخوان به آغاز هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: از شنبه نهم اسفند، آغاز هفته احسان و نیکوکاری را در پیش داریم.
وی یاد آور شد : کمیته امداد نهاد مقدس و تاثیر گذار در جامعه بوده و پناهگاه بسیار خوبی برای نیازمندان جامعه میباشد و با تمام توان به محرومین خدمات‌رسانی می‌کند.
وی گفت: روز 14 اسفند هم سالروز تاسیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در سال 57 است، هدف حضرت امام از تشکیل  این نهاد، کمک به فقرا و نیازمندان بوده است.
گفتنی است به مناسبت سالروز تاسیس امورتربیتی از سوی اداره آموزش و پرورش بهابا ددر نماز اول  از اولین مربی امور تربیتی شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدایائی تجلیل شد 
همچنین به مناسبت هفته منابع طبیعی از سوی اداره منابع طبیعی بهاباد در پایان نماز جمعه درخت بین نمازگزاران توزیع شد
ارسال نظرات