فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد از برگزاری یادواره 652 شهید شهرستان بویراحمددر 12 اسفند امسال همزمان با شب شهادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۱۵۰۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج داریوش مثنوی با تاکید براینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء کمتر از شهادت نیست، افزود: 12 اسفند سال جاری همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و حضور سه شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس، یادواره 652 شهید شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: این یادواره همزمان با مراسم شبی با شهداء با حضور سه شهید گمنام  و بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه عاشقان ثارالله شهر یاسوج برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت شهریتان بویراحمد راه پاسداری از فرهنگ شهداء و رسیدن به درجات بالای شهید و شهادت در گرو صیانت از اسلام را وظیفه مسئولان دانست و ابراز کرد: نسل نوجوان و جوان ما  باید بیش از گذشته با رشادت‌های رزمندگان و شهیدان آشنا شوند که برگزاری این یادواره‌ها زمینه آشنایی نسل جوان پس از جنگ را با شهداء و از خود گذشتگی آنان فراهم می‌کند.

مثنوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء جنگ از جمله شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: مسئولان باید بدانند ترویج راه ایثار وشهادت رسالتی بر دوش آنها است و نباید شهدا و رشادت‌های آنان را فراموش کنیم که فراموش کردن یاد و خاطره شهداء والامقام دفاع مقدس فرصت مناسبی برای دشمنان دین و نظام است.

فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد در پایان از همه مردم، مسئولان و خانواده شهداء برای حضور باشکوه در این مراسم نورانی دعوت کرد.

ارسال نظرات