کارگاه مهارتی-آموزشی سبک زندگی اسلامی تحت عنوان طرح "شمیم بهشت" ویژه زوج های جوان پایور سپاه امام رضا(ع) و نواحی مستقر مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۱۵۲۶
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
فاطمه اسحاقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در حاشیه این مراسم که در فرهنگسرای سلامت برگزار شد، هدف از برگزاری این طرح را تحکیم بنیان خانواده عنوان کرد و افزود: این طرح برای اولین بار در سپاه امام رضا(ع) برگزار شد.

وی گفت: برگزاری کارگاه آموزشی "روانشناسی زن و مرد" با حضور دکتر حبشی و کارگاه آموزشی " تغذیه" با حضور دکتر سالاری، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد از برنامه های این مراسم بود.

اسحاقی با اشاره به استقبال بالا از این طرح خاطر نشان کرد: طرح شمیم بهشت به صورت مرحله ای در هر ماه ویژه زوج های جوان و نیز خانواده های تک فرزندی، با برگزاری کارگاه های آموزشی با عناوین و محتوای مختلف برگزار می شود.

مدیر مرکز فرهنگی خانواده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: مباحثی نظیر " اخلاق در خانواده"، "اقتصاد خانواده"، " احکام خانواده" " شادی و نشاط در خانواده"، " روابط همسران"، " مهارت های رفتاری"، " اصول و شرایط فرزندآوری"، " سواد رسانه ای"، از جمله مباحثی است که درصددیم در مراحل بعدی در قالب کارگاه های آموزشی و با حضور اساتید برتر دانشگاه و حوزه برگزار کنیم.

گفتنی است این طرح با همکاری مرکز فرهنگی خانواده سپاه امام رضا(ع) و معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه امام رضا(ع) برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها