میر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش طی پیامی درگذشت مادر شهیدان کشوری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۵۰۱۵۵۸
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳


به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، درگذشت مادر شهیدان کشوری را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

پس از واقعه بزرگ عاشورا و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام)، بانویی این حرکت بزرگ را ادامه داد که تا قیامت برای هر زنی اسوه و الگوی ایستادگی شد. بانویی که یک لحظه از عزیز عالم حضرت حسین(علیه‌السلام) جدایی نداشت، پس از شهادت حضرتش چنان ایستاد و بر مصائب دنیا صبر کرد که کوه‌ها در برابر صبر و استقامتش سر تعظیم فرود آوردند.

زینب کبری(سلام الله علیها) برای ما الگویی شد تا مادران و همسران شهدا با تأسی به ایشان پس از شهادت عزیزانشان با صبر یاد و خاطره شهیدان را زنده نگه دارند. حرکتی که به فرموده رهبر عزیزمان فضیلتش کمتر از شهادت نیست.

پس از دوران سراسر افتخار دفاع مقدس و شهادت بزرگ مردان عاشورایی ایران اسلامی نوبت به حرکت زینبی شیر زنانی شد که این دلیران را در دامانشان پروریدند. کسانی که حتی با تقدیم چند فرزند هنوز خود را مدیون انقلاب اسلامی می‌دانستند.

«فاطمه سیلاخوری» مادر شهیدان سرلشکر خلبان احمدکشوری ومحمد کشوری یکی از این شیر زنان بود که دین خود را به راه ایثار و شهادت ادا نمود و پس از سال‌ها دوری از فرزندان شهیدش به آنان پیوست. چقدر سخت است پر کشیدن مادرانی که دیدن قامت سروشان ما را یاد همرزمان شهیدمان می‌انداخت. مادر، سلام ما را به همرزمانمان برسان و بگو بر سر پیمانمان تا ملحق شدن به شما ایستاده‌ایم و هر لحظه بر عطش‌مان در رسیدن به شما و گرفتن نشان شهادت افزوده می‌شود.

اینجانب در گذشت مادر بزرگوار شهیدان کشوری را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت شهید پرور ایران اسلامی، تمامی مادران معظم شهدای گرانقدر و خانواده محترم کشوری تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن اسوه استقامت علو درجات و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.

ارسال نظرات