خبرهای داغ:
آیت الله نوری همدانی گفت: امروز دشمنان اسلام نظیر آمریکا، انگلیس، فرانسه و ایادی آن‌ها به وسیله داعش وگروه‌های تکفیری با همه تجهیزات به جنگ ما آمده‌اند که باید بیدار باشیم.
کد خبر: ۸۵۰۱۶۳۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر کل کمیته امداد قم و معاونان احسان و نیکوکاری اظهار داشت: دین اسلام برای اینکه جامعه متوازن بوجود بیاورد اصولی دارد که براین اساس جامعه مسلمان جامعه‌ای است که براساس عطوفت و عاطفه عمل کند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: ما وظیفه داریم اصول راجهت توازن مسلمانان ایجاد کنیم که در این راستا بایدبه جامعه‌ای دارای عطوفت ومهربانی برسیم، ایمان به خدا و توکل و اخلاص از درون انسان نشئت می‌گیرد.

آیت الله نوری همدانی بیان کرد: مسلمانان باید یکدیگر را دوست داشته باشند که این موضوع مهمی است، امام صادق (ع) فرمودند که هنگامی که دو مسلمان با یکدیگر برخوردمی کنند آن کسی که نسبت به دیگری محبت بیشتری داشته باشد نزد خداوند محبوب‌تر است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تاکید بر مقابله با هجمه‌های دشمنان اسلام عنوان کرد: امروز دشمنان اسلام نظیر آمریکا، انگلیس، فرانسه و ایادی آن‌ها  به وسیله داعش وگروه‌های تکفیری با همه تجهیزات به جنگ ما آمده‌اند که باید بیدار باشیم.


مرجع تقلید شیعیان با اشاره به راهکارهای نگهداری دین اسلام تصریح کرد: پیامبر (ص) می‌فرمایند که اگر می‌خواهیم ایمانمان حفظ شود در کنار نماز، جهاد و حج باید محبت به خداوند و خشم مقدس نسبت به دشمنان خدا داشته باشیم.

وی با اشاره به اقدامات دین اسلام جهت استقرار حکومت دینی تصریح کرد: اسلام با سه چیز مبارزه می‌کند ظلم و فقر و جهل تا جامعه دینی خوبی مستقر شود.

آیت الله نوری همدنی با تاکید بر اهمیت فراگیری علم در اسلام گفت: پیامبر (ص) فرمودند فراگیری علم واجب است چون عقب ماندگی‌ها را جبران می‌کند و جامعه را بسوی پیشرفت می‌رساند.

مرجع تقلید شیعیان باتاکید بر اهمیت اقدامات کمیته امداد اظهار داشت: کمیته امداد شجره طیبه امام خمینی (ره) است که همیشه منافع زیادی را به مسلمانان رسانده است، خداوند این توفیق را به شما داده است تا در این راستا قدم بر دارید.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه فکر و عمل شما عبادت است گفت: کار شما بسیار عالی وپربرکت است و باید از این فرصت به دست آمده جهت خدمتگذاری به محرومان جامعه تلاش کنید.

وی بابیان اینکه امام خمینی (ره) در راستای برپایی حکومت الهی قدم برداشت بیان کرد: امام خمینی (ره) مستضعفان جهان را امیدوار و مستکبران را نا امید کرد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تاکید بر تشریح عملکرد کمیته امدادبرای جامعه در رسانه‌ها بیان کرد: شما باید هفته‌ای یک ساعت در صدا و سیما خدمات خود را برای مردم شرح دهید تا مردم متوجه شوند چه اقداماتی از جانب کمیته امداد برای محرومان جامعه انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها