وکیل مهدی هاشمی‌رفسنجانی گفت که قطعا و یقینا مهدی هاشمی تبرئه می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۱۶۴۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج، محمد علیزاده طباطبایی وکیل پرونده مهدی هاشمی‌رفسنجانی عصر امروز در حاشیه مراسم ختم مرحوم سیدصادق طباطبایی در جمع خبرنگاران درباره اتهامات وارد شده به موکلش، گفت: همه اینها دروغ است و قطعا و یقینا وی تبرئه می‌شود، زیرا هیچ دلیلی در پرونده نیست. خودشان دارند اعتراف می‌کنند که هیچ دلیلی در پرونده نیست.

وی در پاسخ به این سوال که منظور شما از "خودشان" چه کسانی است؟ افزود: مسئولان قضایی کم و بیش اعتراف می‌کنند.

وکیل پرونده مهدی هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا ختم دادرسی مهدی هاشمی اعلام شده است یا خیر؟ گفت: فعلا ختم دادگاه اعلام شده است.

علیزاده طباطبایی در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال می‌دهید که تا پیش از آغاز سال جدید رای پرونده مهدی هاشمی صادر شود؟ تصریح کرد: نمی‌دانم، زیرا اگر دادگاه تشخیص دهد که بخواهد تحقیقاتش را ادامه دهد، ادامه می‌دهد وگرنه رای صادر می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که یکی از موارد اتهامی مهدی هاشمی ماده 4 قانون تشدید مجازات بوده است. آیا شما این را تایید می‌کنید؟ افزود: چنین چیزی دروغ است و اصلا این‌گونه نیست.

وکیل پرونده مهدی هاشمی در پاسخ به این سوال که با وجود اینکه شما می‌گویید هیچ چیزی در پرونده مهدی هاشمی نبوده، پس برگزاری این همه جلسه دادگاه برای چه بوده است؟ اضافه کرد: ببینید اینها خیلی حرف زدند، اما تمام ادعاها مستند به اظهارات افراد بود و تمام پاسخ‌های ما هم مستند به سند رسمی بود و به این دلیل است که دست‌شان خالی است و هیچ چیزی ندارند.

علیزاده طباطبایی در پایان در پاسخ به این سوال که فایل‌های صوتی که می‌گویند از آقای هاشمی وجود دارد چیست؟ خاطر نشان کرد: این فایل‌ها را به کارشناسی نداده‌اند و قاضی هنوز تشخیص نداده که این فایل‌ها را به کارشناسی بدهد.


ارسال نظرات