اراک، میزبان یک شهید گمنام می‌شود

پیکر یکی از شهدای گمنام در روز چهارشنبه، سیزدهم اسفندماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی تشییع و تدفین می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۱۷۰۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ،علی جلالی  نماینده کمیته تفحص استان مرکزی با اشاره به این مراسم اظهار داشت: در ساعت 17 عصر روز دوشنبه 11 اسفندماه پیکر مطهر یک شهید گمنام وارد اراک می‎شود.

وی افزود: پس از ورود پیکر مطهر این شهید مراسم استقبال از وی از میدان شهداء اراک به سمت امامزادگان عبدالله و آمنه خاتون(ع) آغاز شده و با حضور این شهید والا مقام نماز مغرب و عشاء اقامه می‌شود.

نماینده کمیته تفحص ستاد کل نیروهای مسلح در استان مرکزی تصریح کرد: ساعت 17 عصر روز سه شنبه 12 اسفندماه مراسم تجدید میثاق با شهید گمنام در مسجد خاتم الانبیاء واقع در کوی امام علی(ع) برگزار می‌شود.

جلالی فراهانی با اشاره به دیگر مراسم این روز گفت: در روز سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم شبی با شهدای گمنام نیز با حضور مردم در مسجد سیدهای اراک برپا می‌شود.

وی افزود: ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مصادف با سالروز شهادت یگانه بانوی عالم حضرت فاطمه الزهراء(س) نیز مراسم تشییع پیکر این شهید والا مقام عرصه حق علیه باطل از میدان ورزش واقع در انتهای خیابان جهاد به سمت ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی برگزار می‎شود.

نماینده کمیته تفحص ستاد کل نیروهای مسلح در استان مرکزی تصریح کرد: در ساعت 11/30 دقیقه روز چهارشنبه پیکر مطهر این شهید گمنام در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی به خاک سپرده می‌شود.

جلالی فراهانی با اشاره به مشخصات این شهید گمنام گفت: این شهید 24 سال داشته و در عملیات رمضان سال 1361 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


ارسال نظرات