خبرهای داغ:
يكي از اساتيد حوزه و دانشگاه هاي آذربايجان شرقي:

پاکسازساری متون گذشته/مداح نظام اسلامي بايد در خاكريزها عمليات كند

خبرگزاری بسیج: يكي از اساتيد حوزه و دانشگاه هاي آذربايجان شرقي در همايش بصيرتي مداحان تبريز با اشاره به اينكه مداحان بايد بر اساس اتفاقات روز متون خود را انتخاب كنند، از مداحان خواست به پاكسازي متون گذشته خود دست بزنند
کد خبر: ۸۵۰۱۷۴۱
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام مجتبي نظري با اذعان به اينكه برخي روضه ها در مبناي كلامي مشكل جدي دارند، افزود: در حكومت اسلامي مداحان بايد روضه متناسبي انتخاب و با دقت عمل كرده و هر شعري را نخوانند.

وي با بيان اينكه در مقابل جريان شيرازي ها نبايد كوتاهي كرد، اظهار داشت: احتياط امروز در ترك احتياط است و بايد به جريان شيرازي ها در مداحي ها اشاره كرد كه چه توطئه هاي براي مسلمانان در سر دارند.

حجت الاسلام نظري با تاكيد به اينكه مداح نظام اسلامي بايد در خاكريزها عمليات كند، خاطرنشان كرد: مداح بايد زمان شناس بوده و متناسب با زمان مداحي كنند تا تاثيرگذاري آن بر روي مخاطب بيشتر شود.

وي بر تزريق شور مبتني بر منطق در مداحي ها تاكيد و از مداحان به عنوان راويان جنگ نرم ياد و اظهار اميدواري كرد: مداحاني كه در مداحي هاي خود به جنگ نرم دشمن هم ورود مي كنند، آيندگان اين فرهنگ راوي گري آن ها را روايت خواهند كرد.

در پايان اين همايش كه عصر امروز در كانون بسيج جوانان تبريز برگزار مي شد، از جواد غفاري مسئول سابق بسيج مداحان سپاه عاشورا و جمعي از نخبگان و پيشكسوتان مداحي اين كلانشهر تجليل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها