مدير جهاد كشاورزي شهرستان لنده خبرداد:

كشت زعفران و به ليمو با همكاري بسيج سازندگي در شهرستان لنده

مدير جهاد كشاورزي شهرستان لنده ازكشت زعفران و به‌ليمو با همكاري بسيج سازندگي سپاه ناحيه لنده براي اولين بار در شهرستان لنده خبرداد.
کد خبر: ۸۵۰۱۷۶۸
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مختار مشهدي زاده مدير جهاد كشاورزي شهرستان لنده در جلسه هماهنگي هفته منابع طبيعي اظهار كرد: بحث نگهداري و حراست از طبيعت و منابع ملي يك وظيفه انساني و شرعي است.

وي افزود: قابليت ها و استعداد هاي منابع طبيعي كشور ايران از حساسيت و اهميت بالاي در جهان برخوردار است كه لازم است حراست از آن به طور جدي بحث و مراقبت شود.

مدير جهاد كشاورزي شهرستان لنده تصريح كرد: فرهنگ سازي و آگاهسازي در زمينه آموزش محافظت از طبيعت و جنگل بر همه ما لازم و ضروري است.

وي تاكيد كرد: جلوگيري از فرسايش خاك با ايجاد بندهاي سنگي و ملاتي در مسير دره هاي فصلي يكي از مهمترين اقدامات حوزه ي آبخيزداري دراين شهرستان است.

مشهدي زاده اظهاركرد: يكي از مهمترين اصول نگهداري و حراست از منابع طبيعي و جنگل ها همكاري و مشاركت گسترده مردم با كاركنان اداره منابع طبيعي و همياران طبيعت مي باشد.

مدير جهاد كشاورزي شهرستان لنده تصريح كرد: به هيچ وجه ممكن اجازه نخواهيم داد براي ايجاد يك پروژه عمراني بيشترين آسيب ها را به منابع طبيعي وارد كنند.

 وي به برنامه هاي هفته منابع طبيعي در شهرستان لنده اشاره كرد وگفت: توزيع گسترده نهال در سطح شهرستان لنده به صورت نامحدود با شعار هر ايراني يك نهال، برگزاري همايش بزرگ پياده روي خانوادگي، برگزاري همايش و دوره آموزشي براي همياران طبيعت و دهياران، جلوگيري از كوچ زودهنگام در شهرستان، توسعه و كشت گياهان دارويي و غرس 50اصله نهال در مخوطه جهاد كشاورزي شهرستان لنده با حضور مسئولين شهرستان را از مهمترين برنامه هاي هفته منابع طبيعي در شهرستان لنده عنوان كرد.

 مشهدي زاده اظهاركرد: شهرستان لنده يكي از شهرستان هاي با استعداد در زمينه توليد و كشت گياهان دارويي است كه نيازمندفرهنگ سازي عمومي جهت كشت اين محصولات در شهرستان مي باشيم.

مدير جهاد كشاورزي شهرستان لنده تصريح كرد: با همكاري بسيج سازندگي سپاه ناحيه لنده براي اولين بار كشت زعفران و به‌ليمو در شهرستان لنده كشت خواهدشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار