خبرهای داغ:
انتصاب جدید در حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی، انتخاب به عنوان حوزه برتر و جلسه تعامل با نیروی انتظامی در پایگاه بسیج امام رضا(ع) بخشی از اخبار کوتاه بسیج از حوزه شهید ابراهیمی ناحیه امام حسین(ع) می باشد.
کد خبر: ۸۵۰۱۸۹۲
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در جلسه تعامل بسیج و ناجا که با حضور مختاران فرمانده ناحیه امام حسین(ع)، درخشان نیا فرمانده حوزه یک، دیانی جانشین نیروی انتظامی شهرستان و تعدادی دیگر مسئولان محلی و پایگاه بسیج برگزار شد، معضلات و موضوعاتی از قبیل چهارشنبه آخر سال، مواد مخدر و ماهواره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در همایش بسیج و جنگ نرم که چندی پیش با حضور خبرنگاران افتخاری بسیج در مرکز آیت الله سعیدی برگزار شد، خبرنگاران افتخاری ناحیه و استان و تعدادی از رده های مقاومت منتخب سپاه و بسیج در عرصه خبر تقدیر شدند که از آن جمله، حوزه یک شهید ابراهیمی بود و فرمانده این حوزه به عنوان حوزه برتر در زمینه خبر لوح تقدیر دریافت نمود.

برگزاری جلسه فرمانده حوزه شهید ابراهیمی با مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان نیز موضوع برنامه دیگر حوزه بود که در این جلسه بر تعامل بیشتر به منظور ارتقاء سطح کیفی اخبار برنامه ها و انعکاس به موقع آن تاکید شد و مقرر گردید در این راستا دوره آموزش خبرنگاری برگزار شود.

انتصاب سرپرست جدید پایگاه امام رضا(ع)

طی مراسمی با حضور فرمانده و جمعی از اعضاء شورای حوزه شهید ابراهیمی، بهبودی فرمانده پیشکسوت پایگاه امام رضا(ع) یزدانشهر، تودیع و حجت الاسلام فاطمی به عنوان سرپرست جدید پایگاه منصوب گردید.

در این مراسم که بدون حضور مسئولان ناحیه برگزار شد، جمع محدودی از بسیجیان پایگاه حضور داشتند.

بهبودی از فرماندهان پیشکسوت دوران هشت سال دفاع مقدس می باشد که سال ها در کسوت بسیجی، فرماندهی پایگاه امام رضا(ع) را بر عهده داشت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها