به همت بسیج اساتید؛

یادواره شهید دکتر ناصرالدین نیکنامی در میانه برگزار شد

خبرگزاری بسیج: به همت بسیج اساتید و با مشارکت نهادهای دولتی، یادواره شهید دکتر ناصرالدین نیکنامی با حضور مسئولان، خانواده شهدا و ایثارگران در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۱۹۳۸
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، امام جمعه میانه در این آیین با بیان این موضوع که شهیدان و نسل شهادت طلب، به خصوص سردار شهید دکتر ناصرالدین نیکنامی جزو شخصیت های شناخته شده و ماندگار و بی نظیر در طول تاریخ اسلام به شمار می آیند، گفت: این شخصیت بزرگوار در زندگی خود هیچ کمبودی به لحاظ مادی و معنوی نداشته و با علم به مواهب دینی وارد صحنه ایثار و شهادت شد.

حجت الاسلام محمدرضا حامدی با بیان این موضوع که فرهنگ شهادت، افسانه شکست ناپذیری غرب را در هم شکست، افزود: دشمنان با خوی دَدمَنِشی و حیوانی خود در صدد الگو سازی و معرفی چهره های گوناگون از طریق رسانه های مختلف از جمله سینما هستند.

وی نام ناصرالدین نیکنامی را برازنده شخصیت این شهید بزرگوار دانست و اظهار کرد: خروجی یادواره ها باید در راستای فرهنگ سازی و حفظ ارزش و جایگاه شهدا باشد.

نماینده ولی فقیه در میانه بر لزوم ارزیابی وضعیت حاکم در کشور در حوزه فرهنگی تاکید کرد و خواستار فعالیت و ارج نهادن به ارزش ها از سوی اهل جهاد و ثابت ماندن در مسیر و عملکرد خود شد.

وی با بیان این موضوع که عرصه جهاد امروزی بسیار حساس تر و گسترده تر از نبرد در میدان رزم با دشمن است، افزود: باید فرهنگ گذشتن از جان و مال در راه اهداف نظام و انقلاب در بین آحاد مردم نهادینه شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار