اعزام 2000 نفر از دانشجویان استان به راهیان نور جنوب

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: 2000 نفر از دانشجویان استان در قالب دو کاروان برادران و دو کاروان خواهران تا پایان اسفند ماه عازم سرزمین های نور جنوب میشوند.
کد خبر: ۸۵۰۱۹۴۲
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی محمدپناه مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان در مراسم افتتاحیه اعزام اولین کاروان راهیان نور دانشجویی استان که در پردیس فرهنگیان شهید مدرس سنندج برگزار شد اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس به عنوان آینه تمام نمای قامت استوار ملتی است که با توکل به خدا در مقابل تمام هیمنه استکبار ایستاد و داغ پیروزی را بر پیشانی انهایی نهاد که ادعا میکردند که آمده ایم تا بمانیم

وی افزود: لحظه به لحظه دوران دفاع مقدس آکنده از گنجینه بزرگ ایمان, اخلاص, شجاعت, شهامت و ازخودگذشتگی رزمندگان بود و حماسه بی نظیری را آفریدند که تمام جهانیان در مقابل این عظمت ملت ایران سر تعظیم فرود اورد.

محمدپناه تصریح کرد: امروز دانشجویان دانشگاه های استان کردستان با اعزام به مناطق عملیاتی جنوب می خواهند پا جای پای شهیدان دوران دفاع مقدس بنهند و این گنجینه عظیم را بشناسند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان تاکید کرد: اردوی راهیان نور گامی بسیار بلند در زمینه شناسایی حماسه افرینی های رزمندگان شجاع دوران دفاع مقدس است و امروز دانشجویان ما با تاسی از رزمندگان اسلام میخواهند حماسه دیگری را در جبهه فرهنگی رقم بزنند.

وی ادامه داد: مجموعه بسیج دانشجویی استان کردستان افتخار خادمی کاروان های راهیان نور دانشگاه های استان کردستان را بر عهده دارد و 2000 نفر در قالب دو کاروان برادران و دو کاروان خواهران عازم سرزمین های نور میشوند.

وی گفت: اولین کاروان برادران امروز عازم مناطق عملیاتی جنوب می شوند و اخرین کارون روز 28 اسفنداز مناطق جنوب  برمی گردند.

محمدپناه در پایان تاکید کرد: براساس برنامه ریزی گسترده ای که انجام شده امیدواربم بتوانیم در انتقال اندیشه ها و تبیین موضوعات مربوط به انقلاب و دفاع مقدس به دانشجویان موفق باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار