خبرهای داغ:
دوره تربیت و تعالی ناحیه ای با حضور مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قم در مرکز آموزش بسیجیان شهید آیت الله سعیدی قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۱۹۶۶
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، دوره تربیت وتعالی ناحیه ای با حضور مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاههای استان اعم از خواهر و برادر و اعضای شورای آنان در سالن همایش های مرکز آموزش بسیجیان شهید آیت الله سعیدی قم برگزار شد.

در این همایش بخشي و جمشید پور از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه طی سخنانی به بیان سبک وسیره زندگی حضرت امام خمینی(ره) پرداختند.

حجت الاسلام آخوند زاده نیز راجع به مسائل فرهنگی دانشگاه و اهمیت آن به خصوص تعمیق معنویت و بصیرت سیاسی دانشجویان و ترویج تفکر بسیجی و پیشرفت علمی و فناوری دانشجویان سخناني را بيان نمود واظهار کرد: امروز وظیفه نهاد رهبری در دانشگاه و حوزه نمایندگی ولی فقیه همان رسالت حوزه علمیه وتبیین فرمایشات مقام معظم رهبریاستکه نتیجه آن حفظ ارزشهای اسلام ناب محمدی (ص) و تعميق روحیه جهادی در پیشرفت علم وفناوری در دانشگاه ها می باشد.

شايان ذکر است برگزاری نشست بصیرت افزایی با بیان نکاتی توسط معاون سیاسی لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع) از دیگر برنامه های این دوره بود.


ارسال نظرات