فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلوگاه گفت: افزایش روحیه مقاومت، خود باوری و در نتیجه پیشرفت در عرصه های مختلف از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۰۲۱۲۴
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
 

خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سباه ناحیه گلوگاه سرهنگ پاسدار حسن حسنی گفت: اگر امروز دشمنان انقلاب از جنگ زمینی و تعرض به خاک ایران پرهیز می کنند به خاطر روحیه مقاومتی است که انقلاب اسلامی در دل مردم نهادینه کرده است زیرا به برکت انقلاب اسلامی، موازنه قدرت در دنیا جا به جا شد و کشور ما را به قدرت منطقه ای تبدیل کرده است.

 

وی با بیان اینکه دستاورد های انقلاب در همه ابعاد بر هیچ کس پوشیده نیست، افزود: افزایش روحیه مقاومت، خود باوری و در نتیجه پیشرفت در عرصه های فرهنگی، علمی و پژوهشی، اقتصادی، بهداشت و سلامت، نظامی و… از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلوگاه، مطرح کرد: رژیم طاغوت با رواج فساد و فحشاء، بی بند و باری زیاده از حد، عدم مراعات عفت عمومی، برگزاری جشن های سلطنتی، تغییر تاریخ هجری و جایگزینی تاریخ شاهنشاهی، سنت های قبل از اسلام و تبلیغ و ترویج آنها به دنبال انحراف فرهنگ عمیق ایرانی و شیعی بود که انقلاب ا ناحیه مقاومتسلامی با رهبری امام خمینی(ره) به این توطئه ها پایان داد.

 

حسنی مسئولیت در نظام اسلامی را ابزاری برای خدمت به مردم، انقلاب و نظام دانست و افزود: هیچ کس حق ندارد از فرصتی که نظام برای خدمت به مردم در اختیار آن ها گذاشته در راستای منافع شخصی، حزبی و گروهی استفاده کند و اگر چنین کند خیانت کرده است.

 

وی با تاکید براینکه استقلال سیاسی امروز در کشور ما از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، بیان کرد: در حالی که رژیم طاغوت به هیچ وجه از استقلال در همه سطوح برخوردار نبود، نظام جمهوری اسلامی در مقایسه با کشورهای منطقه و بسیاری از کشورهای دنیا مستقل‌ترین کشور محسوب می‌شود. سیاست «نه شرقی، نه غربی»، ایران اسلامی را که در دوران معاصر همواره در نفوذ قدرت های استعماری و بیگانه بود، به کشوری نفوذناپذیر و کاملا مستقل تبدیل کرده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلوگاه گفت: انقلاب اسلامی‌ایران بر اساس اندیشه های متعالی حضرت امام خمینی(ره) پایه ریزی شده و دشمن با تمام تلاش به دنبال ضربه زدن به این نظام مقدس است، ابتدا با حمله نظامی در صدد نابودی انقلاب بود که با مقاومت ملت غیور مواجه شد، اما این آخرین حیله دشمن نبود، نظام سلطه به فکر ضربه زدن به انقلاب از هر بعدی است، امروزه دشمن با ابزار ماهواره، مسموم کردن فضای مجازی و استفاده از ظرفیت رسانه ای به دنبال وارونه جلوه دادن و سانسور کردن دستاوردهای عظیم انقلابی است که به دست شاگردان مکتب روح الله شکل گرفت.

 

وی با محکوم کردن تحریم های همه جانبه آمریکا و غرب بیان کرد: تحریم های اقتصادی نشانه ضعف آمریکا و ترس از اراده ملت مسلمان ایران است. خدا را شکر می کنیم که دشمنان ما از احمق ترین افراد روزگارند زیرا نتیجه تحریم ها چیزی جز شکوفایی استعداد های داخل کشور نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها