مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد

آماده سازی زائر سراها برای ارائه خدمات به زوار الرضا(ع) / اجرای طرح ملی میقات‌الرضا(ع) در 23 بقعه متبرکه مازندران

علیزاده با بیان اینکه طرح ملی میقات‌الرضا (ع) در شش استان منتهی به مشهد مقدس برگزار می‌شود، بیان کرد: آماده‌سازی امامزادگان و بقاع متبرکه برای ارائه خدمات به زائران حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح است.
کد خبر: ۸۵۰۲۱۴۸
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴

 

خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده گفت: برنامه‌ها و ابلاغیه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در امامزادگان و بقاع متبرکه استان به صورت شایسته و صحیح اجرا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه سازمان اوقاف سیاست بقعه‌محوری را در پیش گرفته است، افزود: اوقاف متولی اصلی امامزادگان و بقاع متبرکه است که از این‌سو برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی در آنها اجرا می‌شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به طرح ملی میقات‌الرضا (ع) اشاره کرد و گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور در استان مازندران اجرا می‌شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه همایش میقات‌الرضا (ع) برای نخستین‌بار در سمنان به صورت ملی برگزار شده است، افزود: در اختیار گذاشتن تسهیلات و امکانات رفاهی برای زائران امام رضا (ع) مهم برشمرده می‌شود و این مسئله برای سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ارزشمند است.

 

این مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امام رضا (ع) ولی نعمت ما ایرانیان است، اظهار کرد: زیارت امام رضا (ع) آرزوی هر شیعه است و خدمت به زائران این امام بزرگوار از افتخارات و توفیقات بزرگ مجموعه اوقاف و امور خیریه است.

 

علیزاده تصریح کرد: امامزادگان و بقاع متبرکه استان که در مسیر زائران امام رضا (ع) قرار دارند مورد شناسایی قرار گرفته و در نقشه‌های utm قرار گرفته‌اند.

 

وی با بیان اینکه 23 امامزاده و بقاع متبرکه مازندران در مسیر راه زائران حرم امام رضا (ع) قرار دارند، عنوان کرد: این امامزادگان در استان مازندران مجری طرح ملی میقات‌الرضا (ع) هستند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه طرح ملی میقات‌الرضا (ع) برای چهارمین سال متوالی در کشور اجرا می‌شود، گفت: بقاع متبرکه مازندران برای افزایش سطح خدمت‌رسانی به زائران حرم رضوی نیازمند اعتبارات ملی از سوی دولت است تا در راستای اجرای طرح ملی میقات‌الرضا (ع) به میهمانان خدمات ارائه شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار