عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان داشت: مقام معظم رهبری، ملت و بسیجیان با مذاکره ای مخالفت می کنند که بخواهد روح بسیجی ،مقاومت و ایستادگی ملت را سلب کند.
کد خبر: ۸۵۰۲۲۱۳
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار کریمی در جمع بسیجیان گردان های بیت المقدس و کوثر ناحیه حمزه با اشاره به پیچ تاریخی و قطعه  های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی ایران گفت: بعد از عصر تاریک بشر که در آن انبیا به رسالت برگزیده شدند و اولیا خدا زمام امامت و رهبری امت و بشر را به دست گرفتند، نورانی ترین قطعه تاریخ بشر و دنیا زمانی اتفاق افتاد که حضرت امام(ره) در کشور عظیم ایران قیام الهی خود را در سال 1342 آغاز نمودند و از این لحظه به بعد پیچ بزرگ تاریخ شکل گرفت.

وی افزود : قیام حضرت امام (ره) قیامی الهی و اسلامی بود.قیام و انقلابی در تداوم انقلاب انبیا و اولیا خدا بود. قیامی بود که مهر و امضای تأیید الهی را زیر خودش داشت.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در  بهمن سال 57 شاهد قطعه دیگری از این پیچ تاریخ بودیم که در این قطعه از تاریخ بشر و پیچ بزرگ ، ملت ایران رسالت پیدا کردند به رهبری امام خمینی ، حکومت اسلامی تشکیل دهند و حکومت دینی بر اساس اسلام ناب را در کشور خودشان محقق نمایند.

کریمی با اشاره به دوران جنگ تحمیلی به عنوان قطعه ای دیگر از تاریخ انقلاب، بیان کرد: چند صباحی از تشکیل حکومت اسلامی نگذشته بود که جنگ سنگینی به این ملت تحمیل شد و بسیجیان، ملت ایران، نخبگان و زبدگان جوان و شهدا به میدان رفتند و در یک جنگ جهانی اسلام ناب را یاری نمودند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: پس از رحلت امام(ره)، بصیرت و عزم و اراده این ملت از نگاه تیز خبرگان این ملت تجسم پیدا کرد و مقام معظم رهبری در تداوم رهبری این نهضت الهی زمام امور هدایت  این ملت و انقلاب را به دست گرفتند و بار دیگر سخت ترین آزمایش متوجه این ملت شد.

سردار کریمی در ادامه سخنان خود به فتنه سال 88 اشاره کرده و اظهار داشت:در فتنه سال 88 پیشکسوتانی از انقلاب به خاطر آن مسائل نفسانی مقابل انقلاب صف کشیدند، ام القرای اسلام را به آتش کشیدند و آبروی نظام جمهوری اسلامی را با اتهام تخلف زیر سوال بردند و ولایت گریزی خودشان را نشان دادند.

وی ادامه داد : حماسه نه دی برای علاج این مرض توسط ملت، حزب الله و بسیج شکل گرفت و این نقطه عطف دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی بود.

نماینده مردم مشهد و کلات با اشاره به تحولات منطقه ای گفت: رسالت دوم امام (ره) در تداوم این نهضت به اجماع رساندن و ایجاد وحدت و رفع فتنه و توطئه و یکپارچه سازی بلاد اسلامی است، که امروز در این نقطه حضور داریم و تجربه 36 ساله بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس در حال انتقال به مردم مظلوم لبنان، فلسطین، عراق، سوریه و همه کشورهاست.

سردار کریمی در بخش پایانی سخنان خود به بحث مذاکرات اشاره و تصریح کرد: مذاکره اگر برای دفع شر و برداشتن تحریم باشد، حمایت می شود.مقام معظم رهبری از مذاکره ای حمایت می کنند که برای دفع شر شیطان بزرگ یعنی آمریکا باشد.ولی مقام معظم رهبری و ملت و بسیجیان با مذاکره ای مخالفت می کنند که آن مذاکره بخواهد روح بسیجی ،مقاومت و ایستادگی ملت را سلب کند.

وی افزود: مذاکره کنندگان باید منطقشان در مذاکره منطق بسیجی ها و شهدا باشد.باید منطق مرگ بر آمریکاو مرگ بر اسرائیل باشد.

کریمی در انتها ابراز نمود: یقین داریم این انقلاب به روزی خواهد رسید که  روز جمعه ای در همین اردوگاهها جمع شویم در حالیکه امام عصر(عج) ظهور کرده است و حکومت جهانی اش آغاز شده است. حکومت جهانی امام عصر همین انقلاب است که امام (ره) فرمود انقلاب اسلامی ملت ایران نقطه شروع انقلاب جهانی اسلام به پرچم داری حضرت حجت(عج) است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها