همزمان با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا از ورود دو شهید گمنام تازه تفحص شده در شهر سی سخت خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۲۲۱۴
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج محمد روایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا با اعلام این خبر گفت :این دو شهید والامقام بعد از تشییع در روز چهار شنبه 13 اسفند در شهر یاسوج به سی سخت مرکز شهرستان دنا منتقل خواهند شد.

روایی بیان داشت: این دو شهید گمنام بعد از تشییع در مرکز استان به شهر سی سخت منتقل و میهمان مردم ولایت مدار این شهر خواهند شد.

وی اجرای برنامه محفل انس با شهدا و سخنرانی حجت الاسلام مصباح نژاد امام جمعه شهر سی سخت را از جمله برنامه های اجرایی در این مکان عنوان کرد و افزود: بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد جامع امام علی به شهر پاتاوه منتقل خواهند شد تا در این شهر تدفین و خاکسپاری شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا افزود:پیکر این دو شهید گمنام راس ساعت 1:30 دقیقه در جمع مردم بخش پاتاوه قرار خواهند گرفت و بعد از اجرای مراسم نظامی توسط نیروهای نظامی و انتظامی در محل پارک ساحلی این شهر تدفین و خاکسپاری خواهند شد.

روایی افزود دو شهید تازه تفحص شده در مناطق عملیاتی زبیداد و حاج عمران عراق تفحص و به میهن اسلامی بازگشته اند که جا دارد همه مردم شهرستان دنا با حضور خود در این مراسم معنوی تجدید میثاقی دوباره با شهدا و آرمانهای آن عزیزان داشته باشند.

وی افزود:مراسم تشییع و خاکسپاری در شهر پاتاوه با سخنرانی حجت السلام پناهی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان و مداحی مداحان اهلبیت عصمت و طهارت برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات