خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در این آیین گفت: مرحله نخست این مسابقات در 386 شهرستان با حضور یک میلیون و 900 شرکت کننده برگزار و از این تعداد شش هزار نفر به مسابقات استانی راه یافتند.
کد خبر: ۸۵۰۲۲۲۱
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی افزود: از این تعداد470 نفر چهره برتر قرآنی کشور به مرحله کشوری راه یافته و در تبریز به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی گفت: در حاشیه این مسابقات همچنین بیش از 200محفل قرآن با حضور قاری مصری و قاریان ملی و بین المللی کشور، همایش های «شهریار و قرآن» و «علامه طباطبایی و قرآن» و کارگاه های متعددی با رویکرد آموزشی-تربیتی و تبلیغی-ترویجی برای علاقه مندان برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: این مسابقات صرفا یک مسابقه نیست بلکه زمینه ای را فراهم کرده تا مردم و علاقه مندان به این کلام الهی بتوانند در این جشنواره قرآنی که با حضور نخبگان، اساتید و پیشکسوتان برگزار می شود از فضایل آن بیش از پیش بهره مند شوند.

سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن در تبریز از ششم اسفند آغاز شده بود که صبح امروز با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

ارسال نظرات