دومین کاروان راهیان دانش آموزی شهرستان مریوان صبح امروز با بدرقه مسئولین شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۰۲۲۳۴
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، 220 دانش آموز پسر مدارس متوسطه دوم شهرستان مریوان در قالب کاروان راهیان نور صبح امروز دوشنبه با بدرقه جمعي از مسئولين شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گفته فرجی مدیر آموزش و پرورش مریوان این دومین مرحله از کاروان راهیان دانش آموزی است که در سال جاری تحصیلی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

وی افزود:در مرحله اول بیش از 200 دانش آموز دختر مدارس متوسطه دوم این شهرستان هم در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده بودند.

مدیرآموزش و پرورش مریوان اضافه کرد:در سال جاری تحصیلی علاوه بر اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور بیش از 2 هزار و 500 دانش آموز دختر هم در 7 مرحله از یادمانهای شهدای دوران دفاع مقدس در سطح شهرستان بازدید کردند و با حال و هوای دوران دفاع مقدس در شهرستان محل زندگی خود آشنا شدند.

فرجی هدف از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور را آشنا نمودن دانش آموزان با ارزشهای هشت سال دفاع مقدس و بازخوانی حماسه و پایمردی رزمندگان اسلام ذکر کرد.

وی امنیت و آسایش موجود را مرهون مجاهدت و از خود گذشتگی دلاورمردان دوران دفاع مقدس از جمله شهدای والامقام برشمرد و بر ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت تأکید کرد.

ارسال نظرات