مسئول بسیج سازندگی بهمئی:

یکی از دغدغه‌های بسیجیان بهمئی نبود بانک مهر اقتصاد است

مسئول بسیج سازندگی بهمئی گفت: یکی از دغدغه‌های بسیجیان بهمئی نبود بانک مهر اقتصاد است، امیدواریم شاخه‌ای در این شهرستان راه‌اندازی شود تا بسیجیان این شهرستان به راحتی از تهسیلات اقتصاد مقاومتی بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۸۵۰۲۲۴۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج حجت‌الله جاوید مسئول بسیج سازندگی بهمئی در در جکع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج سازندگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری حمایت از تولید ملی و رسیدن به خودکفایی از ابتدای امسال اقدام به تهسیلات اشتغالزایی در قالب تهسیلات اقتصاد مقاومتی کرده است.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان بهمئی با همکاری شرکت نگار نصر استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 93 به 25 نفر از بسیجیان این شهرستان وام‌هایی در قالب اقتصاد مقاومتی پرداخت کرد که به هر کدام مبلغی بین 100 تا 200 میلیون ریال اهداء کرد.

این مسئول اضافه کرد: تسهیلات اقتصاد مقاومتی به مشاغلی چون پرورش مرغ بومی و محلی، پرورش زنبور عسل، پرورش قارچ خوراکی و قالی‌بافی اختصاص یافت که این طرح‌ها با کیفیت مناسبی اجرا شد و منجر به اشتغال چند نفر از جوانان بیکار در این منطقه شده است.

مسئول بسیج سازندگی بهمئی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در سال 94 روند حمایت از طرح‌های اشتغالزایی تولید ر قالب تهسیلات اقتصاد مقاومتی به بسیجیان شهرستان را در دستور کار خود دارد.

وی در زمینه نبود بانک مهر اقتصاد در این شهرستان اظهار داشت: تنها دغدغه بسیجیان در این زمینه نبود بانک مهر اقتصاد در بهمئی است، که با رایزنی‌هایی که با مدیر شرکت نگار نصر استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت؛ امیدواریم شاخه‌ای در این شهرستان راه‌اندازی شود تا بسیجیان این شهرستان به راحتی از تهسیلات اقتصاد مقاومتی بهره‌مند شوند.

جاوید در پایان از مهندس رنجبر مسئول بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد و جهانبازی رئیس شرکت نگار نصر استان کهگیلویه و بویراحمد که توجه ویژه‌ای به شهرستان بهمئی در بحث محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی دارند تشکر کرد و گفت: امیدواریم که در سال 94 با اعتبارات بیشتری در بحث اقتصاد مقاومتی مانند گذشته نهایت همکاری را داشته باشند.
ارسال نظرات