مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران:

شهید مازندران شاخص ورزش 94 کشوری

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران گفت: شهید بهرام اسدپور، شهید ورزشکار مازندرانی، به عنوان شهید شاخص ورزش ‎ کشور در سال 94 معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۰۲۲۶۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳

 

خبرگزاری بسیج مازندران، جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با اشاره به اینکه براساس ارزیابی سازمان بسیج، شهید بهرام اسدپور گلوگاهی به‌عنوان شهید شاخص ورزش کشور در سال 94 معرفی شد، افزود: بهرام اسدپور که در سال 93 به عنوان شهید شاخص ورزش مازندران انتخاب شد، با موافقت بنیاد شهید و سازمان بسیج ورزش کشور، به‌عنوان شهید شاخص ورزش کشور در سال 94 معرفی شد.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با اشاره به شناسایی 206 شهید ورزشکار در مازندران، افزود:  شهید اسدپور قهرمان کشتی آزاد کشور بود که موفق به کسب مدالهای متعددی در این رشته شد.

 

حسینیان از برگزاری برنامههای مختلف از سوی این سازمان خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش داریم که کنگره شهدای ورزشکار کشور را سال آینده به میزبانی مازندران در یکی از شهرها برگزار کنیم.

 

این مسئول با اشاره به اعزام ورزشکاران بسیجی از استان به راهیان نور، یادآور شد: ورزشکاران بسیجی مازندران در قالب کاروان‌های مختلف از سراسر استان به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

 

وی تصریح کرد: کاروان ورزش مازندران، این هفته طی کاروانهای جداگانه مردان و زنان از شهرهای مختلف استان در سفر پنج‌روزه، راهی مناطق جنگی جنوب کشور می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها