در این رزمایش 500 بسیجی از گردان‌های بیت‌المقدس حضور دارند که صبحگاه مشترک این رزمایش با حضور مسئولان انجام می‌شود و باید تلاش شود تا بتوانیم این فرهنگ بسیجی را در جامعه تبیین و نهادینه کنیم.
کد خبر: ۸۵۰۲۳۴۲
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
 سرگرد پاسدارعلی رسولی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه باید تلاش شود که بتوانیم آمادگی بسیج را افزایش دهیم و در این راستا باید با جدیت گام برداشته شود اظهار داشت: بسیج باید مانند سپاه از آمادگی قابل توجهی برخوردار باشد و در شرایط بحرانی و موارد لزوم بتواند در عرصه حضور داشته باشد و اقدامات لازم را با آمادگی کافی انجام دهد.

وی افزود: در این رزمایش برنامه‌ها و آموزش‌های بسیاری به افراد ارائه می‎‌شود که مهم‌ترین آن آموزش‌های تئوری عملیات کمین و ضد کمین، آموزش تئوری‌کوی و برزن و تمرین‌های عملی در سطح شهرستان بوده که این مهم شامل ایست‌بازرسی و حفاظت از اماکن مهم سطح شهرستان بوده که این موارد از اصلی‌ترین و اولویت‌دارترین برنامه‌های این رزمایش هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند تصریح کرد: به منظور حفظ این نظام و اسلام و نیز حمایت از ارزش‌های اسلامی و قرآنی باید بتوانیم سطح آمادگی دفاعی در افراد را افزایش دهیم و با حفظ انسجام و مشارکت بین بسیجیان بتوانیم کشور را در مواقع لزوم واکسینه کنیم و این آمادگی را در همه اقشار به ویژه بسیجیان ایجاد کنیم که حفاظت از کشور باید سرلوحه تمام امور قرار گیرد.

سرگرد پاسدار رسولی با اشاره به ارائه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و بصیرتی در این رزمایش گفت: در این رزمایش 500 بسیجی از گردان‌های بیت‌المقدس حضور دارند که صبحگاه مشترک این رزمایش با حضور مسئولان انجام می‌شود و باید تلاش شود تا بتوانیم این فرهنگ بسیجی را در جامعه تبیین و نهادینه کنیم.

وی افزود: باید بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل جوان تبیین کنیم و بتوانیم ارزش‌های اسلام و انقلاب را که به برکت حماسه رزمندگان 8 سال دفاع مقدس محقق شده را به عنوان الگو برای این افراد تبیین کنیم و این مهم می‌تواند یکی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن باشد و باید تلاش شود تا بتوانیم با برگزاری اردوهای راهیان نوردر این راستا گام برداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند تصریح کرد: به منظور آشنایی بیشتر جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت به زودی 800 نفر از بسیجیان عضو بسیج مساجد و محلات، کارخانه‌جات و نهادها در قالب کاروان راهیان نور به مدت 4 روز به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند که این اردوها می‌تواند تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

سرگرد پاسدار رسولی با اشاره به مناطق عملیاتی که در این اردوها از آن دیدن می‌شود گفت: در این مدت از مناطق عملیاتی شلمچه، طلائیه، دهلاویه، هویزه، اروند کنار، فکه، چزابه و معراج شهدا بازدید می‌شود و امسال این مهم رشد 2 برابری داشته و تاکنون بیش از 2 هزار نفر از مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور بازدید کرده‌اند.


ارسال نظرات