مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی:

اعزام 1400 دانشجوی استان مرکزی به مناطق عملیاتی

این کاروان‌ها از مناطق دوکوهه، شرهانی، فکه و یادمان‌های عملیات والفجر 8 و شهدای شلمچه بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۰۲۳۴۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
مجتبی صدیقی مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی اظهار داشت : کاروان راهیان نور دانشجویی استان از فردا در قالب دو کاروان خواهران و برادران به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شود .

وی تصریح کرد: اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور با هدف انتقال مفاهیم ایثار، گذشت و شهادت به نسل جوان صورت می‌گیرد، چرا که این مفاهیم به عنوان یک فرهنگ ناب در جامعه شناخته شده و اقتدار و عزت امروز کشور ناشی از این فرهنگ است.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی با بیان اینکه این دانشجویان از 12 تا 25 اسفند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، بیان داشت: این کاروان‌ها از مناطق دوکوهه، شرهانی، فکه و یادمان‌های عملیات والفجر 8 و شهدای شلمچه بازدید می‌کنند.

صدیقی در ادامه با تاکید بر اینکه هدف از برپایی اردوهای راهیان نور برداشتن گامی بلند در تبیین حماسه بزرگ ملت ایران و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، تاکید کرد: دانشجویان باید با تأسی و الگوگیری از این شهیدان حماسه دیگری در عرصه‌های فرهنگ، اقتصاد مقاومتی، سربلندی و عزت ایران اسلامی خلق کنند.

وی اظهار امیدواری کرد با اعزام جوانان و دانشجویان به مناطق عملیاتی پیوند نسل جوان با جوانان دوران دفاع مقدس تحکیم شده و جوانان ادامه دهنده راه شهیدان و راه انقلاب شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار