کد خبر: ۸۵۰۲۴۶۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳

شهروز افخمی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است؛ مردم ایران همواره در پی حفظ حیثیت ملی خود بوده اند اما در دوره های قاجار و پهلوی به خاطر حضور بیگانگان در ساختار حکومتی، استقلال این کشور خدشه دار شده بود و به برکت انقلاب اسلامی، استقلال از دست رفته به ایران اسلامی بازگشت.

نماینده مردم ملکان وجود صدها حزب و گروه و بیش از 500 تشکل و سازمان مردم نهاد را دلیلی بر تحقق آزادی در ایران اسلامی دانست و افزود: در دوران پهلوی تنها دو حزب وجود داشتند که آنها هم فرمایشی بودند اما امروزه وجود احزاب و گروههای مختلف نشان می دهد آزادی بیان به معنی واقعی در کشور وجود دارد که حتی گاهی مرزهای مصالح ملی را رعایت نمی کنند و موجب رنجش آحاد جامعه می شوند.

افخمی ادامه داد: اگر ما قائل به این باشیم که حکومت تنها حق خداوند است، امروز توانسته ایم یک نظام سیاسی ویژه را که مهر الهی دارد، با رأی بالایی تثبیت کنیم.

وی با تصریح اینکه اکنون ارتش مستقل جمهوری اسلامی ایران در اقیانوس ها حضور دارد و هواپیماهای جاسوسی در فضای کشور شکار می شوند، گفت: علیرغم زیاده خواهی های دشمنان توانسته ایم خود را به جهانیان ثابت و از حقوق خود دفاع کنیم هرچند در این راه هزینه می دهیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت های بسیاری در زمینه هوافضا، پزشکی، هلی کوپترسازی، هواپیما سازی و صنایع دیگر به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است.

افخمی در پایان اظهار داشت: هر چند دشمنان محیط پیرامون مارا ملتهب می کنند و قسمتی از انرژی دولت تحت تاثیر تحریم ها و فشارها قرار میگیرد، اما امروزه انسانهای آزادی خواه در اقصی نقاط جهان از شعارهای سال 57 مردم ایران الگوبرداری می کنند و ندای اسلام در کشورهایی نظیر آمریکای شمالی ودر قلب اروپا طنین انداخته است.

ارسال نظرات